Tävling: Ta chansen att vinna Philips Hue Outdoor Strip
Två personer arrangerar kvällsfika på en altan upplyst av färgglada Philips Hue Outdoor Strips.

Den här nya utomhusljusslingan från Philips är gjord för att klara av väder och vind och belysa din utomhusplats på fantastiska sätt. Med Hue-appen kan du med ett knapptryck välja mellan miljontals olika färger på din ljusslinga. Den klarar även av fysiskt tryck och själva strömkabeln går att förlänga så att du kan lägga ut ljusslingan var som helst i din trädgård, på din altan eller på din balkong för att lysa upp mörka nätter. I paketet ingår 2 m LED-slinga, batterieliminator med stickpropp, 3,5 m strömkabel och clips för att montera slingan.

Den här veckan tävlar vi ut hela tre paket med ljusslingor från M.nu.


Totalt värde: ca 900 kronor per paket

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.


Fråga: I vilken svensk stad hittar du företaget m punkt nu?

Svaret hittar du här: https://www.m.nu/philips-hue-outdoor/
  1. Linköping
  2. Norrköping
  3. Malmköping
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 7 juni.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från M.nu. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar M.nu för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
twoody och 5 till
  • Laddar…
1. Linköping

Kör Philips hue och har en perfekt plats under trappan för att ha en ljusslinga och få väl upplyst - där denna skulle fungera kanon!

Ligger på min inköpslista men en vinst ger möjlighet att fixa något annat ....
 
LoweW
1. Linköping

En ljusslinga innanför cortenplåten runt den säkert över femhundra år gamla eken på min tomt hade blivit riktigt vackert. Jag tycker alltid det är svårt att lysa upp träd med spottar då det starka och ojämna ljuset kan få det att se mer kusligt ut än behagligt. Men med denna hade det utan tvekan blivit ett jämnt och fint ljus!
 
1. Linköping

Jag och min nyblivna sambo ska precis börja bygga vårat gemensamma hus tillsammans! Med tre barn blir det ett stort hus med mycket extrakostnader. Att få använda Philips Hue outdoor skulle vara underbart att lysa upp utomhus med då det annars är en lyxvara man väljer bort. Den verkar smidig och enkel att använda
 
1. Linköping

Som nyfrälst "hemautomations-fantast" så tas samtliga bidrag emot med öppna armar.
Lova bara att inte säga något till min sambo, hon är inte helt såld...än! Det är ju en fördel också om man kan säga att man faktiskt vann den, men vänta, den ursäkten kanske jag redan använt?
 
1. Linköping

Jag har alltid velat testa utomhusbelysning men inte fått tummen ur. Därför tycker jag att jag ska vinna :)
 
richardtenggren
1. Linköping

Jag skulle gärna vinna, då dessa skulle passa perfekt ovanför vår nya omonterade garageport. Tänker mig att man kan leka och få olika ljus vid öppning, stängning och kvällsbelysning.
 
1. Linköping
Den ljusslingan har legat på min önskelista sedan den lanserades. Tyvärr så säger regeringen (sambon) nej och har belagt mig med köpförbud när det gäller hemautomation. Den skulle göra sig så fint runt garageporten.
 
I Linköping!
Vi har ett hus på landet, långt till grannar, så när det är mörkt, är verkligen omgivningen helmörk, vilket kan vara ganska vilsamt. Men någon fin ljusslinga skulle lysa upp vackert och inte störa någon annan heller.
 
1. Linköping

Sneglat bra länge på dessa att pimpa belysningen på huset och altanen med sen vi flyttade in i första villan i April. Dessvärre stödjer inte sambon inköpet, så att vinna hade ju varit kalas för då är ju alla nöjda och glada i huset! :D
 
Linköping.

Raggarslang! I flerfärg! Den vill jag gärna vinna och sen ge till den gamle självbetitlade raggarslusken @Racing för många sidors inspirerande byggahusläsning. Ni kan skicka den direkt till honom.
 
1 Linköping.

Man är som en nattfjäril, man dras mot ljuset, nu slipper jag kravla utan för tomten för att inspektera ljus!
 
Svar: 1, Linköping. Den ljusslingan skulle vara perfekt i barnens koja, där de sover större delen av sommarhalvåret. Vilken lycka för dem om de fick sådan lyxbelysning!
 
Svar Linköping

Skulle vara härligt att lysa upp huset på kvällen i världens alla färger
 
1. Linköping

Har precis påbörjat min Philips hue resa och det skulle vara extremt snyggt att dekorera altanen med denna led slinga. Hoppas hoppas.....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.