Hej !
Lyfco E1750 klarar klippa upp till 3 Tim på en laddning. Motivering det vore ju underbart att njuta på våran egenbyggda Trädäck lite mer än jaga efter motorgräsklipparen . Inte minst med tanke på miljön o grannar ochså. Även konverterat uppvärmning av huset från pellets till luft vatten pump . Det vore drömmen att se Lyfco E1750 klippa gräset .Mens familjen är samlad för en fika på Altan.
Mvh Henrik Niklasson
Högalidsgatan 19
59136 Motala
 
Svar 180 minuter

Skulle verkligen önska en robot till sommarstugan, ibland när man är borta ett tag är gräset som en djungel. Skulle vara underbart att bara kunna komma dit till ett nyklippt gräs och bara kunna njuta av lugnet.
 
Svaret är tre timmar, alltså 180 min.

Min motivering:
Det vore fett najs med en dagligen nyklippt gräsmatta, då kan jag ju istället i solstolen ligga och slappa.
 
Hur kan ni samarbeta med detta företag när så många har haft problem med dom?
Det är ju även på er sida som det har diskuterats om detta.
Så kolla upp lite mer innan ni låter sådana företag göra gratisreklam hos er.
Så nej, jag vill inte vinna denna!
 
  • Gilla
Robert-san01 och 1 till
  • Laddar…
Svar: 2. 180 minuter

Har skaffat tre ungar för att de ska kunna sköta sysslorna här hemma, men tyvärr tror jag att en 4-åring, 2-åring och en 10 månaders är för små för att hantera gräsklipparen. Sambon har alltid velat haft ett husdjur också - får hon denna kanske hon nöjer sig ett tag.
 
Hej hopp

180 minuter

VInner jag blir det en present till mina gamla föräldrar.
Deras största oro där hemma över att kunna bo kvar i sitt kära hus är just hur länge de ska orka klippa gräsmattan.
Jag har tyvärr inte möjlighet att åka hem så ofta som det behövs för att hjälpa dem, men en smart robot med enkel app som till och med två pensionärer klarar av skulle underlätta enormt mycket.

Håller tummarna och hoppas!
Tommy Ax
 
Svar 2, 180 minuter

Vi har precis sågat ned flera stora träd och tagit bort stubbar på vår tomt.
Allt för att vi i framtiden vill ha en stor, slät och ren gräsmatta.
Det är då en robotgräsklippare kommer in i tankarna.
Tänk att få ha en sådan som sköter underhållet åt oss i sommar så vi kan njuta och umgås med barnen istället för att lägga tid på trädgårdsarbete :)
Hoppas hoppas.....
 
Korrekt svar är 2, 180 minuter.

Motiveringen till att just jag ska vinna denna är inte för att jag själv behöver den, men jag skulle gärna vinna den för att ge vidare till mina svärföräldrar som ställer upp i vått och torrt och tar han om både barn, hus och djur när vi inte hinner. Då de bor långt ifrån oss innebär det att den en gång så ståtliga och välhållna gräsmattan inte längre hinner med att skötas.
Det vore en lättnad för dem att slippa tänka på gräsmattan far illa.
 
Klipparen klarar 180 minuter!

Håller precis på att anlägga gräsmatta vid sommarstugan, skulle ju sitta som en smäck att ha en robotgräsklippare som kilar omkring sen eftersom man inte själv är där och klipper. (y)
 
Svar; 3 timmar.

Motivering;

Skulle vilja ge något tillbaka till de katter som stryker omkring på vår tomt och saknar de katter som ägaren innan oss hade. Katterna kanske känner en gemenskap och åter glädje med en gräsklippare som befinner sig ute och rör sig.

Tack!

Evelina
 
Svar 2, 180 minuter

Motivering: Tyvärr är mina tre pojkar fortfarande för små för att hjälpa till i trädgården och ska jag vara ärlig så umgås jag hellre med dem än klipper gräset.
Så jag vill inte vinna för min skull, men jag tycker att mina tre pojkar förtjänar detta. Mer pappa tid och en bättre gräsmatta vi kan vara ute och leka på.
 
Svaret är 2: 180 minuter.
Den skulle placeras i föräldrahemmet och skulle sedan utvärderas gentemot den Automower som vandrar runt på min egen gräsmatta, sedan jag ägnat dagen åt att hitta och reparera avbrottet på slingan.:sweat:
 
180 minuter.

Få möjligheten att spara på miljön, gransämjan, och dess utom ha möjligheten att ge "klipptiden" till min fru, dotter och kommande tvillingar.
 
180 minuter eller 3 timmar ;)

Skulle vara kanon för oss så kunde vi faktiskt för en gångs skull få finare och jämnare gräsmatta, robotgräsklippare gör ju att gräsets kvalité blir ju så mycket bättre och så få vi mera tid att fortsätta bygga och renovera på vårt hus.
 
E
Svar 180 minuter..

Har tittat mycket efter en robot men ekonomin har tyvärr inte tillåtit det än.
Det vore så fantastiskt att få tillbaka gräsmattan som en gång funnits på vår gård då tidigare ägare tyvärr inte haft möjlighet att hålla efter vilket resulterat i att mossan fått växa fritt. Kanske kan den tom klippa ner tisslarna så dottern slipper få dom i småfötterna när hon springer runt på gräset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.