Hej Per!
Att markera ett stycke i ett inlägg och klicka på Citera funkar inte längre för mig.
Så här alltså:
Skärmdump av forumtråd med text och en ikoniserad Citera-knapp.
Något som går att fixa till? Det var ju väldigt praktiskt (y)
 

Bästa svaret

KnockOnWood KnockOnWood skrev:
Att markera ett stycke i ett inlägg och klicka på Citera funkar inte längre för mig
Tack för buggrapporten, nu ska det fungera igen.
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
cnils cnils skrev:
nu ska det fungera igen
Ja det gör det, snabbt jobbat (y)
(Trodde att Per pysslade med sådant här, men du heter säkert Nisse :) )
 
  • Gilla
cnils
  • Laddar…
Det är Christian som fixar, programmerar och utvecklar. Jag fixar, testar, utvecklar (och invecklar) bara. ;)
 
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Det är Christian som fixar, programmerar och utvecklar. Jag fixar, testar, utvecklar (och invecklar) bara. ;)
Aha, det var därför det gick så snabbt :giggle:
 
  • Gilla
Per Eskilsson
  • Laddar…
Får du denna notis Christian?
 
Inte helt lyckade defaultinställningar för notiser... Jag har inte bett om att få 50-talet mail om någon gammalt ämne som jag inte visste jag följde :rolleyes:
 
  • Gilla
Johannes Carlsson
  • Laddar…
Vi har ändrat standardinställningen för notiser från alltid till ibland nu.

@phl menar du att du bevakade just denna specifika tråd (fast du visste inte om det) eller menade du mer generellt? Jag undrar så klart om vi har något fel som gjorde att du fick en notis (eller mail) från något som du inte skulle ha en notis ifrån, annat än att standardinställningarna blev fel inatt.
 
BirgitS
Per Eskilsson Per Eskilsson skrev:
Vi har ändrat standardinställningen för notiser från alltid till ibland nu.
Och vad betyder "ibland", att man vissa morgnar har fått 10 mejl om samma tråd och andra inga alls fast det då också har skrivits 10 inlägg eller vad?
 
Nej, "ibland" betyder att du får meddelande "vid första olästa" men om fler svarar efter det så får du bara meddelande om det dagligen så att du inte blir mailbombad (det som felaktigt hände i morse).
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
BirgitS
Tack :)
Men ni bör nog förtydliga det i inställningarna så nya medlemmar och de som sällan besöker forumet har någon chans att veta vad de ska välja utan att leta i informationstrådarna.
 
  • Gilla
roli och 1 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.