Svar 2, 180min

Grannen slår mig i allt. Finare hus, nyare bilar, alla tänkbara verktyg, finare tomt.
Men (!) han har ingen robotgräsklippare, ännu iallafall.
Snälla rara, låt mig för en gångs skull spöa skiten ur grannen och rå hans självgoda smile att förvandlas till ren och skär avundsjuka.
 
K
Svar 2: 180 minuter

Har aldrig vunnit något i hela mitt liv. Det är dags nu!
Och att slippa klippa gräsmatta vore ju skönt.
 
F Fakathong skrev:
Googlar man låter det som ett skitföretag som inte tar något ansvar för sina kinagrejer
Precis det jag skrev för många inlägg sedan, vill inte vinna den för allt i världen! Dyrt skräp!
 
K kop123 skrev:
Svar 2, 180min

Grannen slår mig i allt. Finare hus, nyare bilar, alla tänkbara verktyg, finare tomt.
Men (!) han har ingen robotgräsklippare, ännu iallafall.
Snälla rara, låt mig för en gångs skull spöa skiten ur grannen och rå hans självgoda smile att förvandlas till ren och skär avundsjuka.
Denna blir han inte avundsjuk på, helst när den aldrig kommer att fungera..
 
Svar: 180
Mel: Gubben Noa
Tänk va skönt att slippa klippa gräs varenda dag
Om man skulle vinna
man annat kunde hinna
Robot klipper, Mia slipper, tänk va jättebra!
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Denna blir han inte avundsjuk på, helst när den aldrig kommer att fungera..

Vad sägs om att låta folk tävla om dom vill? Lägg din energi på något annat.
 
Absolut inte..
 
  • Gilla
fremax
  • Laddar…
N
180 min.
Efter en tuff vår med lill pojken som varit väldigt sjuk och äntligen är frisk vill jag och sambon ägna sommarens timmar till leka och ha roligt med våra 3 barn istället för att klippa gräs:)
 
Svar: 2. 180 min.

Eftersom sambon är allergisk mot gräs så är gräsklippningen "mitt j*vla ansvarsområde", så det hade faktiskt varit skönt att få lägga över det ansvaret till någon annan, t.ex. en robotgräsklippare.
 
180 minuter.
Jag som grannskapets största spridare av maskrosor hade blivit hyllad om jag vann denna klippare! En fiffig maskin som till och med klipper gräset utan att jag ber om det. Tidigare så har mossa & ogräs slitits ner av barnfötter som sprungit omkring i gräset, det enda som slits ner nu är deras byxbakar då det är roligare att sitta på sina rum framför en skärm.
 
180 minutter.

Som pensjonist begynner føttene å streike. En slåttekar ville hjulpet
 
Svar 2: 180 minuter.

Motivering: Vi köpte huset för trädgården det stod i, och håller för tillfället på att renovera huset medan trädgården vi köpte det för förfaller. Om åtminstone gräsmattan förblev gräsmatta hade det känt lite lättare :)
 
Svar: 2, 180 minuter

Motivering: Min 4-åriga dotter har blivit tokig i fotboll och vill ”träna” varje dag efter förskolan här hemma. Så nu gäller det att hålla gräsmattan i trim och vad vore inte bättre än att få hjälp av Lyfco! Tänk om en ny fotbollsstjärna tänds tack vare den här tävlingen! :love:
 
Svaret är 180 minuter

Det skulle vara skönt att slippa ta ut gräsklipparen när man kommer hem från jobbet och spendera den tiden med familjen istället.
 
Svaret är 2 - 180 minuter

Om jag vinner den blir det en gåva till mor och far som bor i sommarstugan under sommarmånaderna och ständigt ringer sin trebarnsfar och heltidsjobbande son om att åka och klippa gräset - som knappt inte hinner med vår egen trädgård ihop med husrenovering och barnens fritidsaktiviteter!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.