Svar: 180 minuter!

Den eviga kampen emot ogräset har varit svårt att hinna,
Där vi med redskap och fingrar sliter för att det ska försvinna,
Men med en robot från Lyfco vi ett trumfkort finna,
Då vi ogrässtriden äntligen får möjlighet att vinna.
Med vinsten från Byggahus.se vi områdets fräsigaste matta kommer ha!
Då vi tid på annat trädgårdsarbete oss kan kan ta!

Detta hade varit en fantastisk present som jag hade kunnat ge min fantastiska sambo som fyller år den 30 Maj! Vi flyttade i höstas in i vårt första gemensamma hus som ingick i ett nyproduktionsprojekt och därmed lämnade oss med en osådd jordhög i höstas. Otaliga timmar har spenderats på att försöka få gräsmattan fin på den nysådda tomten och framgången har varit bristfällig men potensial finns då den börjat ta sig men tiden är som alltid det svåra att ha kvar mellan jobb och andra uppgifter

Håller tummarna för att jag kan överraska sambon med denna försenade födelsedagspresent!
 
Svaret är 2. 180min

Som ensamstående pappa har man svårt att få tiden att gå ihop för trädgårdsarbete.
En robot skulle fungera utmärkt att få lite extra tid till annat
 
Svar: 180 min

Jag har hört att man ska klippa ofta om man som oss har mer av en mossmatta än gräsmatta. Men vem har tid, ork eller lust till det egentligen? En robot förhoppningsvis :)
 
Svar 2, 180 minuter

Sa till frugan efter förra årets torka att jag ska ha den finaste gräsmattan i vårt område i Södra Stockholm, en cylindergräsklippare fyndade jag på Blocket men med en 7 månaders bebis så tar tiden snabbt slut så att ha denna arbetande i det dolda tror jag gör att mina ambitioner kan förverkligas.
 
Svar: 180 minuter klipptid.

Om jag skulle råka vinna denna robot så hade det varit en fröjd för både själ och strån.
Då jag försöker klippa när tid ges så blir det alltid under stress och att jag klipper 2/3 av gräsets längd varje gång.
Detta gör att både jag och gräs blir trötta.
Med denna eminenta robotklippare som tar hela min gräsmatta som är på 1300m2 så skulle den klippa ofta och lite, och jag skulle kunna lägga tid på andra sköna projekt.
 
Svar: 2, 180 minuter.

Min katt har blivit jättetjock, så jag behöver en robot som ser till att han inte ligger och slappar på gräsmattan hela dagarna.
 
  • Gilla
yonna
  • Laddar…
Svar 2, 180 minuter

Jag och min sambo har precis flyttat till hus och har en tomt bestående av lite olika sektioner. På den största och plana delen hade en robotgräsklippare fungerat perfekt så att vi kan koncentrera oss på de mindre och lite snårigare delarna. En sån hjälp hade gjort att vi slipper spendera hela vår första sommar i hus med att klippa gräs och därmed hinner grilla lite ibland också!
 
Svaret är 180 minuter.
Jag skulle vilja vinna den pga artros i ryggen och en nylig hjärtinfarkt hindrar mig just nu från att klippa gräset. Min sambo har tyvärr inte fysiken för det och ungarna är lite för små för att sättas i arbete.
 
180 minuter

Livet är för kort för att jaga gräs som är för långt. Roboten till mig tack.
 
Svar 2, 180 minuter

Med en tomt på exakt 1468 kvm så känns detta som en "Match made in heaven"
Jag har ännu inte klippt min gräsmatta en enda gång då vi precis byggt hus och hade varit fantastiskt trevligt om det kunde fortsätta så=)
 
Svar 180 min.
En robotklippare jag vill vinna så att gräset magiskt kan försvinna.
 
Rätt svar: nr2, den klarar upp till 180min

Vi båda jobbar heltid, jag mycket obekvämt med kvällar/helger & sambon raka veckor, barnen 8 & 13 har fotbollsträningar på kvällarna (3 kvällar i veckan) match & sammandrag varje helg, blir det svårt att hinna med tomten, när och om vi hinner med det då är tiden för att umgås slut...
 
  • Tre upphöjda odlingslådor i trädgården med jord och några små växter, placerade på en sluttande gräsmatta.
Hej,

180 minuter är svaret.

Skulle passa perfekt på vår nyanlagda gräsmatta nu när den börjar växa. Så kan vi lägga tiden på barnen och bad istället för gräsklippning :)

Mvh
Michael W
 
Svar 2. 180 min

Motivering: ska flytta till hus snart. Då hade det varit gött med en jobbarkompis i trädgården att prata med. Sen att det ger möjlighet till mer pilsner i hängmattan får man väl se som positivt
 
Svar: Upp till 180 minuter.
Finns ingen i familjen som är intresserad av att klippa gräset, alltid ett tjatande om vems tur det är. Vinner jag denna slipper vi hålla på o bråka om turordningen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.