Svar 2. 180 minuter

Mot mossa och ogräs jag behöver bot. Min gamla klippo sliter, men inget biter. I barnens hår och i kattens päls det sitter, jag börjar nästan bli bitter.

Det skulle vara en stor hjälp med en robot som kan ta hand om gräsmattan och förhoppningsvis också mossan så man slipper plocka mossa ur lilltjejens hår när hon övat på att hjula. Vore en riktig toppenvinst detta.
 
Dvillan
Rätt svar: 2. 180 minuter

Våren 2018 finplanerade vi vår tomt, sådde gräs i början av maj, och som ett brev på posten kom varmaste och torraste sommaren i mannaminne. Resultatet blev såklart katastrofalt, gräsklipparen blev näst intill orörd. När det närmade sig hösten och gräset började ta sig som smått så tänkte jag att det där med robotgräsklippare kan jag va utan, lätt som en plätt att klippa det här lilla gräset! Ett år senare med mycket slit och kärlek för att få ordning på gräsmattan så växer det som bara den! Varför var jag tvingen att gödslade så mycket?! Man gör ju inget annat än klipper gräset! Så nu står man och svettas med insikten om att det här med robotgräsklippare kanske inte är så dumt ändå :)
 
180 minuter.
Med denna skulle jag slippa oljudet och lukten från den gamla gräsklipparen. Grannarna skulle hurra om de slapp höra oljudet. Skulle gräset börja växa när man inte är hemma så kan man starta den med appen.
 
180 minuter
Gött less på att klippa gräset
 
Korvgubbe
Svaret är 2) 180 minuter.

Vinner jag så kommer jag att ge bort den till min 96-åriga farfar som inte längre har benen för att orka klippa sitt gräs, och dessvärre inte kan få hjälp av mig då jag är så allergisk att jag inte kan ens kanttrimma tre meter om dagen.
 
180 minuter.

Småbarnsföräldrar med en bulle i ugnen, lever med föräldrapenningsbudget men accepterar ändå inget annat än det bästa när det kommer till hus och trädgården. Har idag en gammal autoklippare av annat märke som behöver bytas ut. Det vore gött att få vinna denna och lägga pengarna på semestern istället.
 
Svar 2 : 180 min

Alltså det är knappt jag ser barnen när dom springer i trädgården, men det bästa är att jag inte hör dom heller i det höga gräset
Men ja kan nog stå ut med att både se dom och höra dom ifall man skulle vinna en robot, men bara kanske ;)
 
Svar: 180 minuter.

En robot skulle kanske göra att jag började uppskatta min trädgård igen.
 
Svar: 2 180min

Familjen är det vintigaste man har
En robot skulle ge mer tid åt en var
Gräset är grönt och det växer
Nu kan jag få mer tid till barnens läxor!
 
Svar: 2. 3 timmar.

Har en ganska ny Stiga som jag inför sommaren lät min motorintresserade svåger serva. På något sätt har han lyckats få in olja i luftfiltret... Nu är Stigan inte sig lik längre utan hostar, spottar och lägger då-och-då av en rejäl smäll så för att slippa ta ett jobbigt samtal med en känslig svåger så hoppas jag på vinst. Då skulle han även få min Stiga i present. :)
 
Svar: 180minuter

Skulle vilja vinna den så att jag slipper lägga tid på gräsmattan och kan fokusera på lyckoämnena här i livet.
 
Svaret är 2. 180 minuter eller 3 timmar. En robotklippare skulle ge en välklippt gräsmatta på landet utan att man behöver vara där!
 
2. 180 minuter/3 timmar

Jag älskar min stora fina gräsmatta på landet, men att komma ut på fredag eftermiddag och se det långa gräset kanske inte är jättekul, så att ha en robot som klipper hela veckorna när vi ändå inte är där hade varit fantastiskt.
 
Svaret är 180min (3h)

Med barn och fritidsaktiveiteter i fokus så är en Lyfco Robotgräsklippare alla barnföräldrars dröm.
att sen maskrosorna börjar ta över då vi kanske ägnar för lite tid på gäsmattan gör att en Ltco skulle vara lite av lifesaver.

Mvh Christer
 
Svar: 2, 180 minuter

Det hade varit den perfekta försenade morsdagspresenten att ge till min 80-åriga mor så hon slipper att gå runt på sina dåliga ben och använda den stinkande bensingräsklipparen. Då jag bor en bit bort kan jag inte åka dit och hjälpa till tillräckligt ofta. Man skäms lite när man ibland får höra att grannarna har fått ryka in för att få igång klipparen....
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.