Svar nr 2: 180 minuter

Motivering:
Jag vill möta framtiden med öppet sinne, en robot som sköter grönytorna medan familjen och jag funderar på ännu fler roliga spännande saker att göra med tiden som blir över.
 
Svar:180 min
Tänk å få slippa klippa gräset i 1,-1,5h och ändå få en bättre matta och hinna busa lite extra med jycken. ;)
 
Svar 2, 180 minuter

Den gamla trotjänaren lämnade in för gott nyligen.. så handjagaren och jag har fått bli vänner för stunden.. en relation jag gärna byter till nåt mer automatiskt!
 
Svar: 2 180 minuter

Äntligen kanske jag kan få spara mina slitna ömma knän och få sitta i solstolen och njuta när gräset blir klippt!
 
Den klipper i 180 min. ❤️
Jag behöver en sån här! Annars kommer jag asfaltera våran gräsmatta. vill ju att ungarna ska ha en sån där fin perfekt gräsmatta att sparka boll på. Så jag behöver hjälp att bevara gräsmattan.
 
3 timmar.

Jag skulle verkligen behöva den, klipper nu med ett fynd från blocket för en hundralapp som går på bensin, och kämpar för att få en lika begagnad robot från worx att funka. Men den verkar vara funka vid fint väder och medvind. Tiden går lätt åt annat.
 
mickerehn
Svaret är 180 minuter.

Motiveringen är enkel; fyller man 50 år i sommar så bör väl framtida somrar tillbringas från hängmattan och med familjen istället för att klippa gräset - så 80-tal :)
 
S
180 minuter är svaret.
Har ärvt pappas gamla gräsklippare, den borde ha pensionerats för minst 5 år sedan. Vajern har gått av och den dör med jämna mellanrum, drivningen har slutat funka och det kommer stora moln med svart rök så den lever verkligen på övertid. Med ett fasadbyte i år och en 1000 kvm stor gräsmatta hade det underlättat livet och plånboken att vinna denna.
 
3 timmar eller 180 minuter.

Drömmen vore att ha en robotklippare under altanen som inte bara kan sköta min tomt men även grannens, gräsmattan växer så det knakar och man borde ge sig ut med klipparen, igen...
 
Svar: 2, 180 minuter

Har flera gräsmattor på gården som inte riktigt klipps, med en robot skulle i alla fall en av dom mellan husen hållas välklippt och fin.
 
Svar: 180 min

Motivering: För att kunna lägga krut på övriga trädgården och få en snygg nyklippt matta varje dag!
 
Svar 2. 180 minuter.
Min gräsklippare bönar och ber om att bli pensionerad och återvunnen så att han kan återuppstå som något nytt och roligt.
Så hjälp min gamla Toro att uppfylla sin dröm om att bli pensionär.
 
Svar 2, 180 minuter.

Ett allt stressigare liv med många måsten gör att man söker efter hjälpmedel och metoder för att underlätta livet. Denna gräsklippare skulle hjälpa hela familjen att få mer tid tillsammans med varandra samtidigt som vi kan njuta av en välklippt gräsmatta.
 
Svaret är 180minuter.

Gräsmattan skall rullas ut till hösten och vad vore ett bättre sätt att börja ta hand om den direkt än med en Lyfco E1750? Tror bestämt att det inte finns något sådant. Att se när den åker runt och tar hand om jobbet vore en fröjd för ögat och för husfriden då jag kan använda tiden jag sparar till annat som finns på att göra listan. ;)
 
Rätt svar är
2) 180 min

Med en robot vid min sida kunde jag ägna mig åt att göra rabatterna fina. Jag och min Lyfco vore ett perfekt par och skulle göra trädgårdsmästerverk tillsammans i alla våra dar!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.