Hejsan!

Står i valet och kvalet mellan dessa.. Men blir inte klok, samma batteristorlek, samma allt...

Enda skillnaden jag hittat är att i R1000 får man 50 extra meter kabel och 200 extra märlor..

Men det motiverar ju inte prisskillnaden på 2000kr..

Är det samma maskin? Isåfall köper jag ju bara R600 och extra kabel.
 
Skillnaden är väl den att r600 är programmerad för 600 kvm och r1000 för 1000 kvm.
 
C cdt skrev:
Skillnaden är väl den att r600 är programmerad för 600 kvm och r1000 för 1000 kvm.
Hej ja enda jag kan tänka mig är nån skillnad i program.. Men den har ju samma gångtid så får inte riktigt ihop det. Man ställer ju själv hur mycket den ska gå :)
 
600:an har mer vilotid per dygn (mjukvarustyrt) och kan därför inte köra samma tid per dygn som storebror.
 
Jag TROR att R600 har en annan begränsning i max antal timmar per dygn/vecka den tillåts arbeta.
 
Det är så som föregående personer säger. Ett pass består av ca 1 timme laddning och 1 timme klippning. Skillnaden mellan modellerna är hur många såna pass den får göra per dygn. 600:an är begränsad till så många som krävs för 600 m2, 1000 är begränsad till så många som krävs för 1000 m2.
 
En skillnad verkar vara att R600 är bluetothansluten via en app så man kan styra hem den och stoppa den via sin mobil.
 
W WIP skrev:
En skillnad verkar vara att R600 är bluetothansluten via en app så man kan styra hem den och stoppa den via sin mobil.
Nej det är S600 som har Bluetooth.
 
OK, Att inte S1000 har det är en gåta.
 
W WIP skrev:
OK, Att inte S1000 har det är en gåta.
S1000 finns väl inte?
 
Nej det var jag som blandade ihop det. Tack för korrigeringen.
 
  • Gilla
golfgreen
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.