Svar: 3 timmar.

Skulle underlätta för våra barn som är pollenallergiker (gräs). Då slipper pappa dra med sig massa pollen in i huset när han är klar.
 
Svar 180min.

En lite hjälpsam robot jag i min trädgård behöver, jag tror den låga ljudnivå mig i hängmattan söver.
Den är säker och kommer inget döda, men en mördarsnigel klipper den ändå utan möda.
 
Svar 2: 180 min

För snäll för mitt eget bästa, klipper grannens tomt. Installerar denna Lyfco direkt hos grannen och lägger mig sen i hängmattan!
 
  1. Svar 2: 180 min

    För snäll för mitt eget bästa, klipper grannens tomt. Installerar denna Lyfco direkt hos grannen och lägger mig sen i hängmattan!

 
3 timmar klipper den.
Alltid velat haft en men inte haft råd. Håller tummarna
 
Svar: 2 180 minuter

Hade varit kalas med tanke på att alla helger under hela våren fram till semestern tillbringa vi i husvagnen och varje söndag man kommer hem så är gräset alldeles för långt vilket gör att man i stort sett måste klippa 2 ggr med klippo:n vilket är obra för miljön. Tänk då att ha någon som sköter om detta på helgerna när man inte är hemma!
 
Svar 2: 180 minuter.

Jag älskar att bo i hus men avskyr verkligen att klippa gräset! Hade jag vunnit denna hade jag kunnat spendera värdefull tid med ungarna ist för å klippa gräset två gånger i veckan :)
 
D09
Svar 2

Hade varit kul att se om min ”gräsmatta” på baksidan skulle kunna förvandlas till något användbart med hjälp av en robot :) :)
 
Rätt svar: 180 minuter
Motivering: priset för denna robot är precis vad en "vanlig dödlig man" kan få igenom i förhållande till hushållsbudgeten för köp av en robot hos sin "regering". Tror denna modell fungerar bra för de flesta som har behovet.
 
svar 2

för att slippa rök å oväsen,
samt bibehålla god grannsämja,
hade en av maknadens tystste robotklippare
suttit fint!
 
Svar: 2. 180 min

Jag sitter och drömsurfar på robotklippare då min gräsmatta tar knäcken på mig! Jag är närmare 60 med ont i knän och höfter. Bor själv i hus så fixar själv så mycket jag orkar och kan plus att jag har hundar som jag både vill och som behöver komma ut på promenader. Ekvationen fungerar inte då gräsmattan tar en hel del tid och energi!
Jag säger bara; "åhhh, om jag ändå hade en robotgräsklippare!!"
 
Svar: 180min,

Tänk va skönt att ligga å titta på när gräsmattan blir klippt. Kanske ta en öl eller bara läsa en bok.
 
180 minuter klipper den på en laddning. Vi har renoverat vårat hus, dränerat och schaktat upp tomten, stått och kratta massor och nu sås det ny gräsmatta, så denna skulle vara underbar att ha så kan jag och frun Ägna mer tid år varandra och våran 1åring och även fokusera på andra bygg projekt ist för att klippa gräset titt som tätt själva. Den skulle helt enkelt underlätta mycket.
 
Svar: 180 min

Jag har inget emot att klippa gräsmattan, det blir en bra promenad, men vill hellre lägga tiden på att fixa med annat som behövs göras; lägga plattor, gräva, rusta upp växthuset, bygga staket, plantera häck och buskar och träd, bygga en trädgårdsbod, byta entrétak samt anlägga en liten japansk trädgård på en del av tomten.
 
2: 180 minutter svarende til 3 timer.

Jeg vil gerne forære den til min bror.
Han er lige pensioneret og flyttet i nyt hus.
Han er dårligt gående og har selv snakket om at købe en robotklipper.
Og jeg ville glæde mig til at hjælpe ham med at sætte den op. :rofl:
Han er lidt misundelig på min robotklipper. :)
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.