2. 180 min
Vill vinna och installera den hos ex-frun så våra barn kan leka på gräsmatta även hos henne.
Hon prioriterar annat än gräsklippning så det behövs en liten insats för att hålla bla maskrosorna i schakt.
 
Svar: 180 minuter
Motivering: Om en månad flyttar vi till vårt "för-resten-av-livet" -hus. Med massa härlig renovering, djur och småbarn så skulle denna robotgräsklippare verkligen underlätta vardagen!
 
Är det inte den här roboten som visat sig vara skräp och företaget som säljer den ännu värre...
 
  • Gilla
H och 6 till
  • Laddar…
Svaret är 180 min.

Med två små barn och allt vad det innebär är det svårt att hinna med att få den perfekta gräsmattan. Sliter med den så gått jag kan, men en robot hade verkligen hjälpt mig. Lovar att jag hade gett klipparen en fin matta att ta hand om och en ägare som hade skött den.

Dessutom har jag redan avverkat två klippare i år, begagnat som inte håller. Finns inte ekonomin till en ny fin klippare.

Min dröm har alltid varit och ha en egen robotklippare, stirrar avundsjukt varje gång jag klipper på grannens robot. Sist rann svetten när jag slet med klipparen så ser man grannes robot gå där på andra sidan staketet.

Hjälp mig få den gräsmattan jag alltid drömt om, har inte tid idag att klippa så ofta som det skulle behövas.
 
F
Googlar man låter det som ett skitföretag som inte tar något ansvar för sina kinagrejer
 
  • Gilla
H och 5 till
  • Laddar…
L
Svar2 180 minuter. Skulle underlätta gräsklippningen då både min sambo och son är gräsallergiker :sweat:, då får jag mer tid att njuta av min trädgård.(y) /Lisbeth
 
180 min Jag bara måste vinna
 
Svaret är 180 min.
Jag borde få vinna eftersom jag alltid glömmer köpa bensin och får så ont i knäna av att klippa
 
180 min

Jag önskar vinna den för då slipper jag välja mellan att hjälpa sonen med läxor eller städa och hålla snyggt hemma. Oftast vinner ju sonen så klart ♥️
 
Svaret är 180min

Skulle vara skönt och vinna gräsklipparen för då kunde man tillbringa mer tid med sina barn.
 
Svar på frågan: 180 min
Varför vinna: Jag tycker det ör viktigt men en fin gräsmatta och gödslar och fixar mycket. Har tyvärr bara en vanlig gräsklippare på batteri som det nu inte går att klippa mer än 1/3 av gräsmattan innan batteriet måste laddas... Men viktigast av allt är att jag slänger bort klippta gräset som jag skulle vilja blev näring åt gräsmattan! Vi bor också på en ö där det på sommaren ofta är vattningsförbud ute pga av vattenbrist! En robotgräsklippare skulle därför vara helt perfekt!
 
Svar 180 min

Vi håller på att bygga ett nytt hus så det hade passat perfekt med en ny robotgräsklippare till vår helt nya gräsmatta :)
 
Svaret är 180 min
Jag skulle ge den till en fiende.
 
  • Gilla
kontorsråttan
  • Laddar…
Svar: 180 minuter

Motivering:
Vi är en familj från Ullstämma,
som vill vila och få solbränna,
vi nått kallt kan dricka,
Tills vi får hicka,
Om Lyfco över vår matta bestämma!
 
  • Gilla
kontorsråttan
  • Laddar…
Jag vill vinna den eftersom jag vill testa den och se om det är Kinajunk som fler antyder
Tror och hoppas att den går 3 timmar(180min) på första laddningen
:rolleyes:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.