Svar 2) 180 min

Letade precis efter en robotklippare till sommarstugan och kan jag vinna den istället för att köpa är det såklart att föredra :).
 
Svar 2, 180minuter.
Denna vinst hade gått oavkortat till mina morföräldrar på 80+ år.
 
Svar: 2) 180 minuter.

Motivering: Vilken drömtillvaro det skulle vara med en robotgräsklippare. Samtidigt som den susar runt i gräsgångarna och klipper kan jag ägna all tid åt odling och skötsel av alla ätbara saker jag drömmer om att hinna odla. Klart roligare att plocka bär än att klippa gräs.
 
Svar 2, 180min

Motivering: Större gräsmatta än vad har lust att klippa med förra årets skador. Krossad fot som aldrig kommer bli smärtfri, brutet nyckelben och några spräckta revben.
 
Hej, svaret är nr 2, 180 min. Skulle bli mycket glada om vi vann, byggde hus förra året och tomten och gräset sådde vi själva så det är inte det finaste. Första barnet kommer i sommar så hade varit en fin present att få
 
Svar: 180 min.
Önskar vinna gräsklipparen då både jag och hustrun är gräsallergiker. Varje gång gräset ska klippas plågar någon av oss igenom de 45 minuter det tar att klippa, med kliande ögon som följd. Med denna robotklippare kan vi få en bättre tillvaro och njuta av en fin gräsmatta istället.
 
180min

Jag skulle inte ha den själv utan ge den till min svärmor som har 1400kvm gräsmatta. Vid 55års ålder börjar hennes ork pga mycket försämrad diabetes och remautism göra sig påmind och det blir allt som oftare jag eller min sambo som får åka de 4 milen till henne för att klippa gräset. Skulle hellre åka de 4 milen för att dricka en kopp kaffe med henne än att slå gräset.
 
Den klarar 3 timmar klippning

Jag och sambon har precis köpt hus och det skulle passa perfekt att vinna en robot som sköter det åt oss. Gräsmattan är på gränsen i storlek och några smala gångar så det kanske inte blir så bra klippt överallt. Isåfall ger jag den till min farmor och farfar så slipper de slita med gräsklippning.
 
Svar 2, 180min

Jag har redan en, men vill vinna den åt pappa så han kan slippa få åka från sommarstugan varannan vecka för att han har panik över att grannarna tycker att gräsmattan ser ovårdad ut hos dem...
 
Svar: 2. 180 minuter

Jag skulle så gärna vilja stilla mitt ständigt dåliga samvete nu när jag är uppe i hus- och småbarnslivet och min bror alltid får klippa gräset i vår gemensamma sommarstuga.
 
Svar nr 2 : 180 minuter
Vore skönt att få för en gångs skull slippa köra handjagare och njuta av utsikten
 
Svar 2, 180min.

Jsg skulle vilja vinna denna att ha på min sommarstuga. Har gräs där över 1000kvm och detta hade underlättat som bara den för mig eftersom jag även jobbar varannan vecka så gräset hinner bli väldigt högt efter varje gång jag kommer dit..
 
@
Svar: 2. 180 minuter

Det vore skönt att få mer tid med familjen denna sommar. Denna gräsklippare skulle ge oss mer tid för varandra - och en lugn och skön sommar!
 
Svar nr 2 upp till 180min.

Då den gamla manuella gräsklipparen troligtvis gör sin sista säsong (hoppas den håller ihop hela säsongen) så kommer en ny att behövas, så varför inte få lägga trädgårdsvantarna på en sådan här skönhet. Det hade varit ett stort extra plus att få hinna med andra hushålls sysslor eller rent av bara kunna få umgås mer med familjen.
 
V
Svar: 180min

Då våran gräsklippare knappast håller sommaren ut skulle det passa ypperligt med en robotgräsklippare. Finns roligare saker att göra dom soliga sommardagarna.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.