Svar: vitvaror

Motivering: Detta vore ett perfekt tillskott nu när vi köpt vårt första hus. Mycket som ska köpas och fixas med och finns inte pengar till allt. Så detta vore en skön kostnad att slippa. :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: 3 Vitvaror
Min tidigare högtryckstvätt har gått sönder. trasig slang, handtaget spruckit och läcker som ett såll.
Ulf
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svaret är VITVAROR.
Jag tycker att jag är en god vinnare då det nu är högtryck både i luft och på land. Att då äga en Kärcher måste vara riktigt högaktuellt då trycket nu är stort för rengöring av sitt bohag och fordon
 
1. Vitvaror
Motivering: Min syster har nyligen flyttat till sitt drömhus
Där hade föregående hyresgäster levt rövare och gjort mycket bus
Överallt var det skitigt med en massa sopor som låg kvar
De verkar ha levt efter devisen "den som spar han har"
Huset tycks ha varit en bilverkstad, modell stor
Det är faktiskt så illa att man sina egna ögon inte tror
Överallt syns spill av olja och annat odefinierbart som man vill få bort
Där behövs en storstädning Mega Delux för familjens trivsel och komfort
Med en högtryckstvätt är jag säker på att det går att få rent och snyggt i varje skrymsle och vrå.
Har jag turen att vinna så kommer syrran att denna högtryckstvätt i inflyttningspresent att få
 
Svaret är vitvaror.

Nybliva husägare med utgifter över det normala då det lär inhandlas möbler, gräsklippare osv. Så kommer det en liten familjemedlem vilken dag som helst som gör plånboken mindre.
Om vi skulle vinna denna högtryckstvätt så skulle det underlätta både fysiskt och ekonomiskt. Och vi kan umgås med familj och vänner på en nytvättad alltan och alltid ha rena bilar och stengångar.
 
Svar nr 3 Vitvaror.

I denna maskin finns det kraft
så använd den inte att blanda saft
Den fixar det som verkar svårt
även om det är ingrott och sitter hårt!


Jag slängde min åt h**#£¤te, när man tryckte igång den så fick jag tvätta det som skulle tvättas i ett svep utan att släppa avtryckaren på handtaget för släppte man det så slutade den o funka, så råkade spraya ner grannar/frugan när dom stod och pratade, jag stod och sprutade åt deras håll medans jag tvättade bilen samtidigt med andra handen, dom var inte så glada... Men vatten förbrukningen har säkert gått ner.
 
1
Svar: 3, Vitvaror
Min svåger och syster har stort behov av en. Så slipper jag skrubba :-D


Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen,
fasaden, bilen…

[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Svar 3: Vitvaror

Jag har en gammal Kärcher K7 idag som tyvärr har börjat "bränna" proppar. Hälften av gångerna jag skall starta den så får jag gå och byta en säkring. Och det har börjat de senaste två månaderna (har stängt ner alla andra laster på de säkringarna så jag vet att det är högtryckstvätten).

Och just nu så håller jag på och färdigställer mitt badrum och med tanke på vad badrumsgrejjer kostar, såväl blandare, wc och duschar som krokar, kommoder och wc-pappershållare (man skulle kunna tro att allt är i ädelmetall) så är plånboken ganska tom. Så för tillfället så är det billigare att köpa säkringar i familjepack än att köpa en ny vettig högtryckstvätt... suck.

/Mikael S
 
Svar: 3 vitvaror
Motivering: Bara för att jag så hemskt gärna vill ha en högtryckstvätt. Jag är så trött på att skura våra trädäck med skurborste. Det blir inte riktigt rent, det är jobbigt för armar och rygg. Och jag får träningsvärk. Dessutom är det kul med maskiner :)
 
Svar: 3, vitvaror.

Motivering: Vår lilla son Ted har precis börjat krypa, han fick oss häromdagen att förstå hur skitigt altangolvet egentligen var...knäna på alla byxor blir alldeles grå när vi leker på terassen :crysmile:. Det vore helt ljuvligt att få gå loss med en Kärcher K5 och ge altanen en ny sommarkostym. Tack för en fin tävling!
 
Svar3 vitvaror
Har tre cyklar + barn cyklar och jag cyklar året runt. Tänk hur mycket pengar kommer jag spara om jag kunde spola cyklarna varje dag istället för att bytta delar!
 
Svar tre, vitvaror.

Min motivering är en bild på min nuvarande högtryckstvätt. Den är helt värdelös :D
 
  • Gammal blå högtryckstvätt KEW Hobby på stenbelagt golv.
Svar: vitvaror

Bra att ha när barnen ritat med markkritor på garaget nästa gång istället för att skrubba med en sopkvast som jag fick göra förra helgen
 
Svar nr: 3 , vitvaror :love:

Denna högtryckstvätt från kärcher hade varit toppen då vi måste tvätta takfoten runt hela huset och:D plus att det underlättar rengöring av både träaltan, stenläggningarna och våra 2 bilar (y)

Mvh Fredrik
 
De vann i kategori :Vitvaror.
Jag vill vinna en ny Kärcher då min gamla är nästan äldre än mig själv då min pappa hade den när jag var liten (jag fyllde 40 tidigare i år). Vore perfekt för sommarens stora projekt att få berget på tomten rent från mossa!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.