Svar: 3.Vitvaror

Motivering: Vill på ett enklare sätt hålla rent från pollen och dyl. under året runt huset.
 
Svar: 3 Vitvaror

Fick en gammal Kärcher av min far,
och han trodde han var rar.
När jag bilen skulle tvätta klar
fanns det inte några bar.
Ledsen och ingen lösning jag kunde finna
tills idag jag såg vad man på Byggahus kan vinna.
 
Svar 3: Vitvaror.

Då frugan nu kan stoltsera med en ny skruvdragare från Metabo med vilken hon ska ge sig på ett kommande altanprojekt är det inte mer än rätt att mannen i familjen står för den årliga altantvätten (utrustnings nivå idag .. kallvattenslag och levang), denna suveräna maskin kommer definitivt att underlätta och även ge möjlighet till en ren bil, båt, husvagn eller vad som blivit skitigt på vägen...
 
Redigerat:
Svar: 3 vitvaror

Jag har inte hunnit införskaffa en egen högtryckstvätt, utan har i snart 3 år fått låna men far eller svärfars.
Pengar har alltid blivit prioriterat för annat, och känner att en egen högtryckstvätt skulle göra mig mer än lycklig just nu!
 
Svar: 3 vitvaror

Nyskild, jag bor kvar i huset hon flytta tll lgh men tyckte att hon hade större behov av våran K5, saknar min Kärcher K5 väldans mycket!
 
Svar: 3 Vitvaror

Jag fick ärva en gammal högtryckstvätt av mina föräldrar när vi flyttade in i huset för 9 år sedan. Den har använts flitigt till avspolning av både bil, altan och stenläggning. Den fick också prova på att agera kniv i marken när jag installerade begränsningskabeln robotklipparen men det visade sig inte vara en någon bra ide`. Tyvärr bestämde den sig för att dra sin sista suck förra året och någon ny högtryckstvätt har inte blivit inhandlad ännu.
Denna Kärcher verkar vara det perfekta valet. Att snabbt och enkel kunna ställa trycket på handtaget gör att jag gärna låter mina barn vara med och tvätta, något de efterfrågat tidigare men som jag avvisat på grund av styrkan i gamla högtryckstvätten.
Det skulle vara väldigt spännande att få se hur utvecklingen har gått framåt sedan min gamla högtryckstvätt tillverkades. Att slippa brottas med stel och otymplig slang, läckande vattenpump och hög ljudnivå vore underbart.
 
3. vitvaror

Med en högtryckstvätt skulle jag äntligen kunna få den gamla bilen tvättad och till min sambos stora lycka sälja av den ca 18 månader för sent :)
 
3. Vitvaror
Jag har ett stort behov av en högtryckstvätt som tar all smuts, både fin och grov.
 
Svar:
Nr3 Vitvaror

Motivering:
Köpte hus i början på året, väntar tvillingar till hösten. Så mycket behöver rengöras, men med denna tvätt borde det bli lätt.
 
3 vitvaror
Har alltid önskat mig en högtryckstvätt! Har stenplattor i min trädgård som inte ser för roliga ut. Min bil är aldrig ren och växthuset behöver en rengöring. Åh vad jag skulle bli glad om jag om jag vann!
 
B Bac1 skrev:
Svar:3 vitvaror

Motivering:
Då kan vi med hemmys hjälp få en sommar med HÖGTRYCK varje dag!
Bahahahaha hahahaha
Detta alternativ måste vinna
 
Svar:
Vitvaror

Motivering:
Första huset är nu inköpt,
Bankkortet det är utnött.

Många munnar som ska mättas,
Bilar, marksten och trall ska tvättas.

Med tre små ungar är tiden knapp,
Snälla Hemmy hjälp en far som är matt.

Med Kärcher K5 tid man spar,
Axlar, knän och rygg har man kvar.
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
3. Vitvaror.

Jag skulle vilja vinna denna så att jag helt enkelt kan ge bort den till en av mina bästa vänner, tillika granne som bland annat har ca 95 m2 trall, plattsättningar och såklart en hel del fasad också.
Han behöver den och det vore kul att kunna bistå med detta. Som en sommarpresent för 1 år i huset.
 
Svar: Vitvaror.

Användningen av högtryckstvätten hade blivit dels rengöring av altanen inför den årliga inoljningen så att den blir toppfin till midsommarfirandet. i samma veva hade jag passat på att skalla färskpotatisen till midsommarsillen.
När all ståhej med med midsommar är över och semestern nalkar runt hörnet så hade jag använt högtryckstvätten till att spola av cyklar, soptunnor samt svärföräldrarnas entrétrappa i betong som vi lovat att putsa bort mossan på.
 
Alt 3 vitvaror.
Kram
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.