Min meec klippare går inte hem till laddningsstationen . Står helt död
 
JanneJanne123
Har du kollat atguidekabeln är hel?
 
JanneJanne123 JanneJanne123 skrev:
Har du kollat atguidekabeln är hel?
Nää vart sitter den
 
Meec har ingen guidekabel men väl en begränsningskabel. Det är den kabel som du har lagt ner i trädgården för att begränsa var klipparen ska köra. Om den har gått av bör laddstationen indikera det på något sätt, se instruktionsboken. På Husqvarna blinkar en lampa tex blått.

I övrigt lämnar du ingen information om vad som hänt så det är svårt att bidra med något annat än generiska gissningar.
 
Sen jag installerade den för 2 veckor sen har den aldrig gått in å ladda själv, jag har fått lyfta in den i stationen.
 
Savatage Savatage skrev:
Sen jag installerade den för 2 veckor sen har den aldrig gått in å ladda själv, jag har fått lyfta in den i stationen.
Har du gjort någon som helst felsökning eller annan insats för att försöka hitta orsaken, eller har du bara gillat läget? Ny eller begagnad maskin?
 
N noupe skrev:
Har du gjort någon som helst felsökning eller annan insats för att försöka hitta orsaken, eller har du bara gillat läget? Ny eller begagnad maskin?

Ny maskin, jag har inte fått upp nått larm iallafall. Bra signal från laddstaton inget fel på begränsningskabel.
 
Eftersom den klipper så är det inget fel på slingan, jag säger tyvärr Märket! tycker dessa kinaklippare är dyra, mitt råd, tacka för lånet och köp en Husqvarna...
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Eftersom den klipper så är det inget fel på slingan, jag säger tyvärr Märket! tycker dessa kinaklippare är dyra, mitt råd, tacka för lånet och köp en Husqvarna...

Nu har jag iallafall lämnat in den så jag får se om den funkar sen
 
Savatage Savatage skrev:
Nu har jag iallafall lämnat in den så jag får se om den funkar sen
Hur har det gått? Bytte du eller kör du fortfarande meec?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.