Svar: 3

Jag har allvarligt fastnat i högtryckstvätts-youtube! Jag sitter orimligt nog ganska ofta och kollar på klipp där folk högtryckstvättar allt möjligt. Detta trots att jag inte äger en egen högtryckstvätt, jag får dessutom inte gehör från resten av familjen om det nödvändiga i att köpa en :(.
 
Svar: 3. Vitvaror
Motivering: Då vi öppnar ett litet trädgårdscafe` i sommar, och det nu har börjat bli ont om tid, behövs det en effektiv och snabb rengöring av det mesta på tomten.
 
Svar: 3. Vitvaror

Åh, det vore oerhört välkommet med en ny högtryckstvätt. Har en gammal Kärscher som tjänat väl i ett decennium, men nu har den lagt av, låter som ett tröskverk och tappar trycker då och då.
 
3. Vitvaror

Fasaden behöver sig en ordentlig rengöring tillsammans med altanen, vår gamla Nilfisk klarar knappt av att skölja ur shampoo ur frugans hår numera så det är behov av en ordentlig uppgradering för att göra både hus, hår och altan skinande rent.
 
Svar: 3. Vitvaror

Motivering: Då man aldrig haft tur i någonting så vore det roligt att vinna en tvätt från kärcher.
Tvätta allt från altan till barnen på sommrarna :D
Skämt åsido. då den gammla tvätten gick sönder för ett par år sedan
 
Hej, som pensionär har jag små möjligheter att köpa en Kärcher högtryckstvätt men att vinna en vore en dröm. Tänk vilken hjälp med hus och trädgård det kan vara för en trött gammal rygg.
Svaret är Vitvaror
 
Redigerat:
Svar 3: vitvaror
Jag har otur i spel men inte i kärlek. Därför blev jag kär i den här. Den ska jag vara trogen (liksom frun) :)
 
nikasp
Svar 3: Vitvaror
Efter 48 år i livet utan att ha ägt en (egen) högtryckstvätt är det nu hög tid! Jag höll på att svimma när jag skurade vår stora terass som går runt halva huset förre hösten. Jag kom halvvägs pga att vi har småbarn och drömmer om en Kärcher till terass, bil och tvätt av hus inför målning nästa sommar.
 
Svar: 3. Vitvaror.

Motivering:
Ny inflyttad i hus sedan några månader tillbaka. Har redan lyckats låna grannars utrustning och dessutom tagit sönder dem. Hade varit trevligt med en högtryckstvätt som jag i sin tur kan få använda och låna ut :).
 
Rätt svar är nr.3: Vitvaror!

Jag & min sambo är stolta ägare till vårt första hus & inflytt sker nu i juni. Vi är så förväntansfulla inför att få ge vår sutterängvilla från 70-talet all kärlek & omtanke som det behöver. Vad kan då passa bättre än en högtryckstvätt från Kärcher?!

Det är mycket som ska inhandlas den första tiden för att kunna ta hand om både hus & trädgård, om vi hade turen att vinna den här högtryckstvätten skulle det spara oss många slantar & även underlätta mycket när både tak, däck, balkong & tegel ska rengöras i sommar
 
Vitvaror

Har nyss köpt ett äldre sommarhus där det finns ett gammalt trädäck som skulle behöva rengöras och fixas upp.
Kan räkna upp massor av användningsområden som högtryckstvätten skulle kunna göra underverk på. Huset längtar efter att få bli uppfräschat och underhållet och tänk vad denna högtryckstvätt med alla fantastiska funktioner skulle göra gott
 
3. Vitvaror

Hade varit drömmen att kunna överraska mannen med en ren uteplats och nytvättad bil när han kommer hem :)
 
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar 3 vitvaror
Jag Har båt bil o barncyklar högt o lågt , till tvätt för dessa använder jag idag ihopskarvade trädgårdsslangar lagade med maskeringstejp, med dåligt original munstycke, jag behöver helt enkelt hjälp med nya riktiga grejer
 
Svar: Vitvaror

Jag har en äldre Kärcher högtryckstvätt som jag lagat 2ggr och som nu börjat krångla igen.
Det är det trycksatta huset av plast i botten av pumpen som spricker efter något år.

Hade varit fint att vinna en ny för att se om kvaliten blivit bättre med åren! :)

Ha en bra dag!
/Jonas
 
Svar: Vitvaror
Den 24/5 fyller min far 70år, hipp hipp hurra. Det hade varit magiskt att få ge bort en k5:a. Så slipper jag tvätta fasad och båt
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
Annelie Hultberg Annelie Hultberg skrev:
Vinn en högtryckstvätt till uteplatsen, fasaden, bilen…
[bild]
Trycket är högt på våra tävlingar! Denna veckan tävlar du om en Kärcher högtryckstvätt, modell K5 Premium Home Full Control Plus från Hemmy.se. Med en effekt på 2.1 kW och ett tryck på 145 bar, finns det inget runt ditt hem och i din trädgård du inte kan få rent. Den kommer utrustad med T 350 altantvätt, Multi Jet-spolrör, teleskophandtag, smidig och flexibel slang och Plug 'n' Clean för snabb, smidig och bekväm applicering av rengöringsmedel.

Totalt värde cirka: 4 300 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: I vilken kategori vann Hemmy.se årets e-handlare 2019 hos prisjämförelsen Pricerunner? Svaret hittar du här: [länk]
  1. Multiverktyg
  2. Trädgårdsmaskiner
  3. Vitvaror
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 24 maj.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Hemmy.se. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Hemmy.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.