Svar 3 vitvaror
Har 3 bilar här hemma som behöver tvättas med jämna mellanrum, hade vart suveränt med denna
 
Svar: 3, Vitvaror

Vi har byggt ny altan som behöver underhållas och har även stenplattor så den här skulle underlätta nått kopiöst.
 
Svar: 3, vitvaror.

Jag har ett 91 år gammalt torp och en 45 år gammal bil och jag själv fyllde nyss 30 år. Vi alla tre skulle bli glada av lite modern teknik!
 
3. Vitvaror

Har länge velat haft en högtryck men då ekonomin inte räcker till så har det inte blivit någon.
 
3. Vitvaror

Förra våren köpte jag en skumlans för att äntligen kunna tvätta upp båten efter 6 års vila/lagring av mögel, mossa och pollen.

Tyvärr var högtryckstvätten jag fick ärva av svärfar trasig och jag spenderade sommaren med att försöka hitta felet och reparera men utan framgång.

I år umgås jag hellre med min 2 åriga grabb än att skruva i en gammal Kärcher!
 
Svar: vitvaror

Min familj vill vinna denna dundertvättmaskin för att på bästa sätt kunna underhålla det hus, trädäck och balkong vi just nu håller på att bygga.

Vi tänkte att om vi tar hand om sakerna på bästa sätt så håller de längre och vi spar därför också på jordens resurser.

Sen får våra nya grannar såklart låna maskinen till deras hus. Så nu hoppas vi bara på att denna sommaren inte blir lika torr som den förra och på vinst såklart!
 
Svar 3, vitvaror!

Motivering, högtryckstvätten vore verkligen på sin plats för att rengöra min uteplats av stenplattor. Så kanske man skulle våga visa upp den på byggahus också
 
Kategori 3, Vitvaror (enligt https://www.pricerunner.se/c/arets-ehandlare)

Varför just jag behöver en rejäl högtryckstvätt?

Vi är två innerstadsbor som borde vetat bättre, men vi har nyligen köpt en sommarstuga. Gjort är gjort, och nu står vi där med ett trädäck stort nästan som en fotbollsplan, där träet är mer grönt än brunt.

Och uppfarten som är nästan lika stor som en landningsbana på Arlanda, är mer mossbelagd är stenbelagd.

Med en rejäl högtryckstvätt från Kärcher skulle vi få en möjlighet att ordna upp detta, så att vi slipper framstå som tafatta stadsbor med tummen mitt i handen inför alla nya grannar.
 
Svar: 3

Motivering: skulle va perfekt med en högtryckstvätt nu när huset ska tvättas av inför fasad målningen!
 
Z
3. Vitvaror

Jag vill vinna en högtryckstvätt från kärcher så jag kan överraska min sambo som länge önskat sig en högtryckstvätt.
 
T
Svar: 3, Vitvaror!

Motivering: Vi har precis flyttat in i ett hus med trädäck och uterum som är väl omhändertagna. För att kunna fortsätta ge huset den omvårdnad:heart: det förtjänar så vore det kanon med en fin högtryckstvätt från Kärcher! :D(y)
 
Svar: 3, Vitvaror

Har inte införskaffat en sedan senaste tävlingen.
Trädäcket är fortfarande skitigt trots handtvätt med såpa och rotborste. Dessutom har bilen en beläggning av pollen och barnens uteleksaker ska vi inte prata om.
Kan man tvätta fasaden med högtryck?
 
Svar: 3 Vitvaror

Denna skulle passa perfekt till den nyköpta huset.
Då man köper in saker allt eftersom vi behöver så vore denna perfekt.

Den förra ägaren har inte gjort mycket alls vad gäller att ha ordning och reda så trädgård och allt såg förjävligt ut.
Vi har påbörjat i trädgården och fixat med buskar och rabatter och har en stor altan som behöver omvårdnad.

Så denna högtryckstvätt skulle vara hur bra som helst att ha för att börja göra rent med.
 
3: Vitvaror

Så slipper jag alltid låna svärfars,
 
Svar: 3 Vitvaror

Min gamla K3a är trasig o mitt hur börjar bli väldigt smutsigt. Har tittat lite på nya maskiner men dom lite bättre är tyvärr rätt dyra. Vore kalas och få prova Kärchers lite bättre modell, den skulle gott och väl räcka för mig att snygga till hus, trappor och altan.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.