Vitvaror är rätt svar. Skulle vara perfekt med en sådan högtryckstvätt att göra rent på landet med
 
Vitvaror är rätt svar. Skulle vara perfekt med en sådan högtryckstvätt att göra rent på landet med
 
3.Vitvaror

Två nya som husägare
Sambon som mossjägare
Allt tjat om en högtryckstvätt
En kärcher skulle här hjälpa till en skvätt

Rent och snyggt ska det va
Där skulle den gula vara bra att ha
Hos oss finns det mycket att tvätta
Och den gula skulle här komma till sin rätta
 
Svar: Vitvaror

En högtryckstvätt med terasstvätt skulle passa perfekt här hemma nu när vi har byggt nytt trädäck, vi var tvungna att riva en del förra året för att komma åt med grävmaskinen för byggnationen av uterummet. Detta gör att vi nu står med cirka 80kvm trall som inte riktigt håller samma standard och renlighet som den nya delen
 
Åh vad kul det hade varit! Jag vill så gärna ha en :love:

Svar: Vitvaror

Det passar utmärkt som en fin födelsedagspresent till mig på födelsedagen(y)
 
Svar: vitvaror

För att jag tvingats genomlida hela Eurovision finalen och att vinna skulle åtminstone skänka lite glädje (fast jag har smygsurfat på BH hela kvällen)
 
Svar: 3 Vitvaror

Vi har nyligen flyttat från lägenhet till första villan och saknar därför det mesta som behövs till hus. En K5 skulle bli juvelen i förrådet och användas till altaner, fasad, klipphällar och mycket mer.
 
Svar: 3 Vitvaror

Min motivering är kort och gott att vi behöver en högtryckstvätt!
Ganska nyligen blivit med både villa och barn och som de flesta vet tar det på ekonomin med föräldraledigheten.
Det gör dock inte att hus och trädgård rengör sig själv tyvärr, så därför hade den här vinsten varit alldeles underbar för oss.
 
Rättsvar: 3

Här ska man komma på något roligt och perfekt för att ha en chans.

Jag är sjukskriven sen ett år tillbaka för mina fötter pga min diabetes.
Sambon får jobba dygnet runt för att få allt att gå runt. Och tyvärr kommer både tvillingarna och huset i efterkälke.
Och nu har man sett att altan har börjat få mögel. Så denna skulle garanterat hjälpa oss med ett problem i alla fall..

Detta blev varken roligt eller bra. Men men.
 
Svar : vitvaror
Köpte själv en begagnad tvätt för några år sen som skulle vara felfri, tyvärr visade det sig att den lät som en stenkross. Så att vinna denna vore perfekt!
 
Vitvaror

Strunt i motiveringen, bara skicka den till mig
 
3. Vitvaror

Många saker som ska tvättas, bl. a. marksten, altan, trädäck... Även fönstren till altanen med den fina borste som kan kopplas till. Allt som behövs för att få dem rena är denna K5a
 
Vitvaror.

Vi har precis flyttat från lägenhet till hus och har ännu inte hunnit införskaffa alla verktyg och grejer som tidigare inte funnits behov av. Högtryckstvätt är en sådan sak. Då bilhandtvätt med svamp och hink tar längre tid än vad vår 1.5 åring har tålamod för så har tyvärr vår bil fått njuta av tvätt de få tillfällen vi lånat brorsans högtryckstvätt. En egen högtryckstvätt skulle underlätta vår vardag i det nya huset
 
Svar: 3, Vitvaror

Har ingen högtryckstvätt och skulle verkligen behöva en! Har 2 bilar, uppfart i sten, tegelhus, tralldäck osv osv.
 
Svar 3, Vitvaror.

Jag och min fru köpte en fastighet från ett dödsbo förra året. Har hittat en del bra att ha småverktyg men blev själaglad när jag hittade en högtryckstvätt i ett förråd. Glädjen varade ända tills jag släpade ut den i dagsljuset och vände på den... Skulle gärna vilja bli glad igen! Begagnad högtryckstvätt av märket Kärcher med ordet "trasig" skrivet på tanken, upptäckt i dagsljuset.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.