Säljer mitt utmärkta portabla sågbord för GTS 10 m.fl. bordsågar.
Har inte släpats runt utan stått stationärt i verkstaden och är i nyskick.
Finns i Södra Sandby utanför Lund.
Pris 1500 SEK.
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Men vafan hur kunde jag missa detta när jag köpte ett nytt för 2-3v sedan.....:rofl::seenoevil: // skåning... :p Brukar iof inte kika jättemkt på köp/sälj här, kanske dags att börja.... såg den nu bara för att du tipsa från bordssåg-tråden.

Nåja, mycket bra bord för den som vill/behöver flytta på sågen, mkt nöjd med mitt!
 
Det var ju synd, måste erkänna att jag är dålig på att titta här själv också. Det borde egentligen kunna vara lite bättre fart i den här forumdelen tycker jag.

Skulle kanske nämna att jag även har ett GTA 6000 (?) liggandes. Aldrig använt och ouppackat.
 
Ett hopfällt mobilt arbetsbord för verktyg från Bosch i en oisolerad träkonstruktion.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Ett hopfällbart blått Bosch-arbetsbord med inplastade delar och hjul förvaras i ett arbetsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Nu ett år senare så har bordet krupit tillräckligt långt fram för att jag skulle kunna ta lite bilder också. Passa på för snart lägger jag ut det på fler sidor.
 
jac jac skrev:
[bild]
[bild]
Nu ett år senare så har bordet krupit tillräckligt långt fram för att jag skulle kunna ta lite bilder också. Passa på för snart lägger jag ut det på fler sidor.
Hej!

Är priset fortfarande 1500kr?
I så fall köper jag det gärna!

Med vänlig hälsning, Dag
 
  • Gilla
Lime113
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.