Hej på er!
Jag undrar om någon har foton eller känner till någon hemsida med Ägir från Älvsbyhus. Har sökt för fullt på nätet och här i forumet, men inte hittat något. Snälla är det någon som känner till några bilder eller hemsida......... :)

Ha det bra!
 
Finns det verkligen inte någon som känner till någon hemsida eller foton på huset?
 
Tyvärr så vet jag inte det.... :(
 
Så här ett år efter så vill jag gärna ha samma info, men det verkar vara svårt att hitta. Vill ingen bygga detta hus???
 
Jo vi ska bygga detta hus, har också önskat bilder men förgäves. Har varit och tittat på ett riktigt vilket gjorde att vi bestämde oss. Det verkar kunna bli ett bra hus för oss! Men vill också höra vad andra tycker om det.
/JT
 
Jag och frugan vill oxå bygga detta fina hus.
Skulle vara tacksam för lite tips om schyssta tillval för detta eller andra bra tips om Ägir.

Johan
 
Hej på er!
Jag har byggt ett Ägir och flyttade in för snart ett år sedan. Jag har en del bilder samt att vi gjorde en hel del tillval. Skicka ett "meddelande" med er e-mailadress och vad ni undrar så kan jag skicka bilder och svara på frågor.

ps. om ni har en mailadress på tex. Hotmail så kan man i stort sett bara skicka ett kort i taget.


Jag kan även skicka några hundra bilder till någon som vet hur man gjör för att lägga upp dom på nätet.

MVH
N
 
Ostni du har pm.

Johan
 
Ostni vad har du för golv i köket?
Vet du om man kan få en altan dörr i v-rummet.

Lite funderingar som jag och frugan har.

Mvh Johan
 
Ostni du har ett direktmail från mig åxå, skicka gärna lite bilder, tyvärr vet jag inte hur man lägger ut dom på nätet men det går säkert att leta sig till det nånstans.
Vet någon om man kan byta ut fönstren och skaffa nå riktigt stora i vardagsrummet?
 
Hej!

Jag tar gärna emot bilder från Ägir som det är ett hus som vi har i tankarna.

Ingela
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.