J
J jonko skrev:
[bild]

Sprang på ett badrum som tidigare haft en toalett med ventilation idag (Röret i hörnet).
Var det inte ett sånt rör som Ricky Bruch fick pinka i under sin storhetstid? Kapat högre då iofs...
 
  • Haha
Staffans2000 och 1 till
  • Laddar…
J Jocke Best skrev:
Var det inte ett sånt rör som Ricky Bruch fick pinka i under sin storhetstid? Kapat högre då iofs...
nja när han gick på anabola fick han stå på händerna och pinka i badkaret enligt egen utsago
t
 
Min första tanke var att någon haft en rejäl njursten som kommit ut den naturliga vägen.
 
  • Haha
useless
  • Laddar…
Någon form av gloryhole.

Nej det är väl där man stoppar in duschmunstycket så man kan tvätta sig där bak.
 
Stort tack för både lärorika och underhållande svar (y) Känner mig åtminstone något klokare nu!
 
M MisoFranski skrev:
Hej,

Lyckades hitta toalettstol i samma modell från 50-talet som den vi redan har i huset och köpte omdelbums trots att det fanns ett hål i toan som jag inte sett förut (se bilder). Nu när vi är hemkomna funderar vi på vad hålet egentligen fyller för funktion. Är det någon som vet vad det är till för och vad heter det så att man kan googla vidare?

Tack på förhand!
Japp ventilation har sett flera likadana som är kopplade till ventilations kanal i tak Jobbar med ventilation.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.