Hej,

Som frågan lyder undrar jag om någon har erfarenhet av kontrollansvarig i Göteborg eller Mölndal som de kan tipsa om? Vad i så fall var det som var bra? Tar även gärna information om det är någon KA som inte kan rekommenderas, och i så fall varför.

Tack på förhand!
//Cecilia
 
Ola på Abovohus kan jag varmt rekommendera!

Engagerad, driven, duktig och mycket trevlig kille som själv är arkitekt. Han som driver abovohus, vet inte om han fortfarande åtar sig KA jobb då han har mycket projekt igång. Men kolla...

Använde själv honom som KA och hade honom som granne en period.

Bra kille helt enkelt! (y)
 
C crazytok skrev:
Ola på Abovohus kan jag varmt rekommendera!

Engagerad, driven, duktig och mycket trevlig kille som själv är arkitekt. Han som driver abovohus, vet inte om han fortfarande åtar sig KA jobb då han har mycket projekt igång. Men kolla...

Använde själv honom som KA och hade honom som granne en period.

Bra kille helt enkelt! (y)
Instämmer, har använt Ola vid två tillfällen, ett garage hemma och en större betongplatta till jobbet där vi fick slutbesked igår.
Han funkar skitbra och är väldigt smidig att jobba med.
 
  • Gilla
crazytok
  • Laddar…
C crazytok skrev:
Ola på Abovohus kan jag varmt rekommendera!

Engagerad, driven, duktig och mycket trevlig kille som själv är arkitekt. Han som driver abovohus, vet inte om han fortfarande åtar sig KA jobb då han har mycket projekt igång. Men kolla...

Använde själv honom som KA och hade honom som granne en period.

Bra kille helt enkelt! (y)
Tack så hjärtligt!
 
J jonasz skrev:
Instämmer, har använt Ola vid två tillfällen, ett garage hemma och en större betongplatta till jobbet där vi fick slutbesked igår.
Han funkar skitbra och är väldigt smidig att jobba med.
Tack för ditt svar!
 
Finns det någon mer som kan dela med sig av sina erfarenheter? Allt uppskattas!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.