2. 16.55

Då jag och min familja ska går ifrån hyreslägenhet där man bara ringer någon ifall de är något som krabbar till att flytta till vårt alldeles egna hus där vi kommer behöva så på egna ben och fixa dom sakerna vi inte är nöjda med. Därför skulle detta kit vara absolut nödvändigt som start på min framtida renoveringskarriär!
 
FaffeF
Svar: 2

Skulle behöva dessa för alla trädgårdsprojekt, kojbyggen och allmänt hemmafix när man bor på landet.
 
Svar: 2. 16.55

För att vi ska bygga en 100m2 altan snart och det kan behövas lite extra kraft :)
 
2. Kl 16.55

Hade varit skönt att äntligen få byta ut min 1.5 Ah NiMh skruvdragare och som grädde på moset dessutom få en tigersåg som jag saknat vid flera tillfällen
 
Svar alternativ 2.
Jag och min fru flyttar till ett renoveringsobjekt den 1a Juni, det kommer att behövas mycket jobb det närmaste året/åren.
De här verktygen skulle underlätta.
Mvh.
Robert Dykhoff
Skinnsäcksvägen 40.
76111 Berghamra
0790 697188
 
Svar: 2. Kl 16.55

Motivering: Vi är en familj med en 2-åring och ett barn som är beräknat imorgon. Vi är ganska nya husägare så det finns många hål att stoppa pengarna i. Därför är det inte prioriterar med olika verktyg vilket gör att mycket av arbetena tar betydligt längre tid än det hade gjort om vi hade haft ordentliga grejer. Och det finns otaliga exempel när dessa verktyg kommer att komma väl till pass!
 
16:55

Inte vet jag om det är den starkaste motiveringen, men Metabo är "mitt" märke - älskar't - och jag har 1) kollat tigersågar på blocket den senaste veckan och 2) insett att jag måste ha en till dragare för att inte bli vansinnig av att byta mellan borr och bit hela tiden.
 
5
Svar:2 16:55
Behöver samla på mig lite bra verktyg, så att vi har när vi väl hittar vårat drömhus
 
16:55
Kul att få testa Metaboverktyg
Erik
 
Svar:16:55
Motivering: I sommar flyttar jag och frun till vårt drömställe, likaså vårt första ägda bostad, en gammal liten gård på landet. Fingrarna kliar och varenda verktyg kommer att gå varmt! Renovering -här kommer vi!
 
Svar: 2

Skulle passa bra till sommarens bygge i sommarstugan
 
Svar: 2 kl 16.55

Idag när jag hjälpte mina föräldrar så brann min skruvdragare från Bosch.
 
Hej!
Svar 2: 16.55
Då vi precis håller på att bygga hus, hade det varit ett tacksamt tillskott inför alla kommande altan/bygg projekt som man har framför sig =)
 
lärjungen
Svar: 2. Kl 16.55

För att min kära makita-skruvdragare (som jag för övrigt vann 2016 på en verktygsmässa för att jag lyckades såga av en regel snabbast) börjar ge upp, och jag har sjukt mycket snickrande kvar att göra hemmavid. Och en del skall rivas också, så tigersågen skulle inte vara fel den heller.
 
Redigerat:
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.