Svar: 2 kl 16.55

Jag har sparat en del pengar på att köpa billiga maskiner i lågpris-byggmarknader, men det jag sparat i pengar har kostat mig i dåliga batterier, tunga maskiner, dålig kvalitet och reklamationer samt en del svordomar. Framförallt gäller detta skruvdragare men också vinkelslip och trimmer. Därför vore det uppskattat med en skruvdragare med bra kvalitet! Och en tigersåg har jag aldrig ägt men ofta tänkt ”där och då” att det borde jag ha nu, för att sedan försöka klara mig med en sticksåg eller fogsvans. Känns helrätt med batteridrift också! Så jag säger: Ja tack!
 
Svar: 2 kl 16.55

Har inte ett enda verktyg ännu men har precis påbörjat ritningar på ett lösvirkeshus efter att ha spenderat sjukligt många timmar på detta eminenta forum. Förhoppningen är att dra igång bygget i höst och vore ju en kul start med en vinst av lite välbehövliga verktyg!
 
Svar 2

Perfekt att ge bort till Mamma så hon kan sätta upp sina egna hyllor!!
 
Svar: 2 kl 16.55

Perfekt morsdag present till barnens mamma. Med dessa två blir det enklare för henne att hålla sitt löfte om att hjälpa till med renoveringar i vårt nya hus.
 
Nr 2, 16.55
Jag ska renovera sommarstugan i sommar och skulle behöva lite fräscha verktyg, tack!
 
Svar 2. 16:55
För att min gamla Metaboskruvdragare skulle behöva avlösning i min husrenovering.
 
Kl 16.55
Och jag behöver verkligen lite schyssta verktyg då huset måste fixas, träd ska beskäras och putsas på och budgeten bara räcker till Toys r Us
 
Svar 2 16:55
Motivering: I 80tals kåk som förra ägaren har renoverat lite tveksamt så behövs emellanåt både tigersåg och skruvdragare. Vore kul att vinna och få jobba med schysta maskiner.
 
Svar: kl 16.55
Ska slå mig in i en mansdominerad bransch och behöver bra verktyg att försvara mig med.
 
Svar 2, 16:55

Renoverar uterummet byggt av förre ägaren och dennes ”speciella” lösningar kräver bland annat att tigersågen åker fram. Tyvärr en lågprismotell, då jag inte kan motivera mig att köpa en ”riktig”, men inser att det ändå skulle behövas! Även skruvdragaren börjar ge sig, även om den är en ”lite bättre”...
 
Fadai
16.55.
Hoppas att bra verktyg ska underlätta nu när kroppen börjar säga ifrån. En tigersåg står på önskelistan!
 
1995 är utan moms. 2493.75 betalar man som privatperson.
 
  • Gilla
Annelie Hultberg
  • Laddar…
2. 16:55

Förstagångsköpare av hus då jag tidigare bott i hyresrätt, då behövs verktyg av rätt kaliber. Dessa passar perfekt i min verktygsarsenal.
 
Svar 2 16.55

Skulle passa perfekt att ge bort till frugan som idag är förpassad att använda skruvmejsel och handsåg..
 
svar; 2,16.55
När händer blir svagare och muskelkraften tynar, då passar maskiner med lagom tyngd och god ergonomi.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.