Förenkla säsongens projekt med kraftfullt verktygskit från Metabo

Metabo skruvdragare och tigersåg med batterier från verktygskit.

Den här veckan tävlar du om ett verktygskit från Brider.se för säsongens alla renoverings- och förbättringsarbeten, Skruvdragare BS18LT och Tigersåg SSE18LT med 2 stycken 18V 4Ah-batterier. I Skruvdragaren finns 4-polig motor för snabb borrning och skruvning och spindel med sexkantshål för skruvdragarbits för arbete utan snabbchuck. Tigersågen är en lätt och extremt behändig såg för en- och tvåhandsfattning som lämpar sig särskilt för arbeten på svåråtkomliga ställen.

Totalt värde cirka: 4 085 kronor

Så här tävlar du:

Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: När kan du senast beställa på helgfria vardagar för att din order ska skickas från Briders lager samma dag?
Kl 17.45
  1. Kl 16.55
  2. Kl 14.25
Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredagen den 10 maj.

Är inte turen på din sida kan du just nu köpa kitet hos brider för det förmånliga priset av
2 495 kr.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.
-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.
Vinsten skickas till vinnaren direkt från Brider. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Brider.se för att de sponsrar den här tävlingen.
 
  • Gilla
Tommy Ax och 3 till
  • Laddar…
2 kl 16:55
För att jag var först
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
Svar: 2. 16.55

Min skruvdragare som jag har idag är förklen så behöver en starkare, det sura när man snålat på fel ställe. Tigersåg behöver jag bara till att försvara mig mot björnar och zombies
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
Magnus E K
Svarsalternativ 2.

Jag slipper åka tillbaka till Jula med dem för att de fungerar dåligt.
 
  • Gilla
Igen
  • Laddar…
Svar: 2. 16.55

Motivering:

Då min ryobi har varit med om alldeles för mycket. Gått i backen för många gånger och lyckats bli skev.
Hade tänkt köpa mig en ny men har inte råd då jag behöver lägga pengarna på ett nytt golv då våran hund smetade ut golvlack på hela golvet. Något golv blir det i och för sig inte heller då jag sakna förmågan att trolla fram pengar. Istället hoppas jag på en oändlig tur och hoppas på vinst.
Jag har idag en tigersåg men den kommer på Biltema så kommentarer känns överflödig :crysmile:

Trevlig helg (y):D
 
richardtenggren
Svar: 2. 16.55

Man kan aldrig få för lite verktyg, tigersågen skulle vara perfekt till kommande ventilationsprojekt. Skruvdragaren skulle kunna bli tjejens egna.
 
2 kl 16:55

Jag behöver en ordentlig skruvdragare för att göra fågelholkar tillsammans med barnen!
 
Svar: 2. Kl 16.55

Innervägg ska rivas/byggas om, inbyggda garderober från 60-talet ska rivas och upp ska nya platsbygda. Verktygen skulle underlätta och snabba på byggandet när dagens verktyg är för klena/manuella.
 
2.
Som kvinna i familjen skulle det sitta bra med ett kraftfullt och framförallt eget set, jag vill och kan lära mig.
Hoppas ni tycker samma sak :):cool:
 
  • Gilla
Fadai
  • Laddar…
coconut
Svar 2: kl 16:55

Med ett nytt hus på gång och en övervåning som ska byggas där skivor ska skruvas om vartannat, hade en ny skruvdragare kommit väl till pass. När dessutom tankarna går till en batteridriven tigersåg för att snygga till utanför, gott om småträd och rötter som ska bort. Hade detta paket kommit väl till användning!
 
Svar 2.

Jag vill inte vinna utan jag vill att inlägg #2 ska vinna för hen var först.
 
  • Gilla
Dan_Johansson
  • Laddar…
Svar 2: 16:55

Först behöver jag riva ett staket på befintlig altan, som sedan ska byggas ihop med det jag för tillfället håller på med att roa mig med, dvs att gräva hål för mängder av plintar till ytterligare kvm altan. Sommaren är räddad, bara verktygen som saknas ;)
 
Svar 16.55

Hela kitet skulle komma väl till pass vid sommarens planerade altanbygge. Det vore lagom tradigt att dra i alla skruvar för hand, vilket just för tillfället vore alternativet...
 
Svar 2 16.55

Vore skoj att vinna något här i livet
 
Hej,
Svaret är: 16.55 (2).
Är idag för gammal att såga och skruva för hand. I övrigt är jag ändå glad så länge jag får vara tacksam.

Tack på förhand,
CG
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.