3 storlekar
Vi har 4 barn och den där hade varit perfekt för oss att ha med på semester och till stranden så barnen och vi kan få lite skugga när det är dax att vila en stund eller äta.
 
1. 3 storlekar finns det
Då jag begåvats med en total frånvaro av pigment hade ett Day shelter M varit ett väldigt välkommet tillskott för att undvika 50 shades of Red.

Mvh Viktor
 
Svar: 1, dvs. 3 storlekar

Motivering: Skulle bli perfekt som mobil carport för vår Mini Cooper Cabrio på sommarstället - för att slippa dyra tvätt av suffletten pga allt som tappas från fåglar och omgivande träd :)
 
Svar 1, 3 storlekar.

Med en ny stuga utan varken tak eller parasoll så skulle vi kunna säkra både midsommarfirandet och kräftfesten i ett nafs.
 
Tre storlekar!

Ett sånt här skydd skulle vara så användbart för oss hela sommaren! Är nyinflyttade i ett hus och har varken altan eller markis än, och vi har en del firanden inplanerade i trädgården i sommaren. Sambon fyller 40 i slutet av maj, och yngsta sonen fyller 9 i slutet av juli. Tänk att kunna fira i trädgården, med hela släkten, oavsett väder!
 
lärjungen
Svar: 3 storlekar

Vi har en stor altan (närmare 70 m2), men när solen ligger på under högsommaren kan man knappt vistas där eftersom det blir på tok för varmt. Med tre små barn i hemmet vore detta idealiskt att kunna smälla upp på altanen för att få lite skugga under varma sommardagar. (y)
 
Svar 1 - tre storlekar

Motivering;
För att om exakt 1.minut så fyller jag år .... och blir altanbygget misslyckat kan detta vara en bra back up
 
Svar på frågan: 1 (3 storlekar)

Motivering: Skyddet hade varit perfekt att ta med till cykeltävlingar och ha som samlingsplats innan efter loppet för alla i klubben. Det passar perfekt då det verkar fungera både i sol och i regn.
 
Svar: 3 storlekar
Vi gör ofta dagsutflykter till öarna och detta räddar oss från regnskurar i picknickkorgen
 
J Jazman skrev:
Svar 3 storlekar


svar 3 storlekar.Bra att ha när man är på lufsen.Så slipper man bli blöt i kalufsen
 
3 storlekar
Vi brukar campa på Öland där det blåser en hel del och ett rent helvete att få ner tälpinnar ibland i kalkstenen. Detta tält ser ut att tåla blåst och stå stadigt, så det skulle passa utmärkt för oss i många somrar framöver.
 
Svar: det fins tre storlekar.
Har precis byggt ett litet sommarhus vid kusten och inser att slantarna inte räcker till vårt planerade uterum och altan. Vore toppen med ett vind - och regnskydd att skygga våra tre små . Håller tummarna.
 
Tre storlekar.
Motivering:
Ett vindskydd ger också skydd mot solens strålar. Då kan barnbarnen njuta av utomhusliv utan att riskera att bli brända.
 
Tre storlekar

Min användning skulle vara två i sommar: först som väderskydd när jag målar trädelarna till mitt uterum innan det monteras. Sedan blir det väderskydd när jag ska på festival i augusti.
 
Svar: 1, tre storlekar.

Det här skulle vara perfekt att ha hemma i trädgården vid grillen och uteplatsen.
För att inte tala om att ta med sig ut på campingen om vädret är ostadigt. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.