R Robert-san01 skrev:
Var det någon speciell anledning till att ni inte sköt slutritsen lite åt höger så ni slapp den lilla randen?
Slutritsen? Tänkte du på golvet?
 
F
Moosys Moosys skrev:
Slutritsen? Tänkte du på golvet?
Kanske den lilla vägg-bit som går som en liten vertikal remsa mellan dörr och trappa, om den va nödvändig eller vad tanken bakom den är? Bara en utseendefråga? (Tror jag han menar, det är vad jag undrar iaf :) )
 
F framtand84 skrev:
Kanske den lilla vägg-bit som går som en liten vertikal remsa mellan dörr och trappa, om den va nödvändig eller vad tanken bakom den är? Bara en utseendefråga? (Tror jag han menar, det är vad jag undrar iaf :) )
Haha jadu, vi tyckte inte glipan mellan golv och trappan va så snygg. Vi övervägde ett tag men valde tillslut att köra på listen :)
 
Moosys Moosys skrev:
Slutritsen? Tänkte du på golvet?
Ja. Varför den den cm breda raden med plattor mot höger vägg?
 
Dessa.

Nyligen fogat kakel i en liten dusch med en röd markering över vissa kakelplattor.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
R Robert-san01 skrev:
Dessa.

[bild]
Vet faktiskt inte varför men om jag skulle gissa har platrsättaren utgått från golvbrunnen kanske? :thinking:
 
  • Gilla
Pappa1986
  • Laddar…
Dåligt med uppdateringar här den senaste tiden. Den lilla hyresrätten är nu i princip klar i och med badrummets färdigställande. Den lilla hyresrätten hade ingen entrédörr så vi fick sätt in en :). Tog sin lilla tid men slutresultatet blev väldigt bra.
Renovering före och efter installation av vit entrédörr märkt 2A i en lägenhet.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder

Detta kostade inte mycket eftersom vi fyndade dörren på blocket och färg och övrigt material hade vi sedan tidigare. Skulle nog säga att totalt kostade detta runt 2000:-.

Kommer fler bilder senare från resterande delar av den lilla hyresrätten.
 
  • Gilla
fia_mstd och 4 till
  • Laddar…
Produkter som diskuteras i tråden
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.