Svar 1 = 3 storlekar

Vi skull kunna använda den på terrassen, husvagnen och på hundutställningarna våra cockerspaniel och hund vänner kommer bli avundsjuka och kopiera lätt vårt val.
Skumparpskennel
 
  • Svart cockerspaniel på hundutställning med suddig bakgrund.
  • Kvinna håller en cockerspaniel på en hundutställning.
  • Två cockerspaniels sitter bredvid varandra, perfekta för hundutställning.
3 storlekar. Vårt fritidshus är för litet för att rymma våra gäster och vi vill flytta sommarens fester utomhus. När vinden ligger på är det bra med ett skyddstält som är lätta att resa och ta ner.
 
Svar 1:dvs 3 storlekar
Motivering:
Med svenska sommaren nära,
vi tryggt vill bjuda nära och kära.
Student, midsommar, dop, och grill
Day Shelter från Outwell ger skydd närhelst vi vill
från sol och regn, till vardags och fest,
när alla behöver det som mest.
 
3 storlekar.

Skulle matcha perfekt vårt tält från outwell under årets tältsemester med barnen.
 
Svaret är tre storlekar.

Det hade varit perfekt för min son som är otroligt solkänslig.
Efter 15 minuter börjar han bli bränd.
Med detta skulle vi snabbt kunna sätta upp ett skydd som han kan komma in under och ändå vara utomhus.
 
Svar: (1) = 3 storlekar.

Ska bygga ny altan, och det vore grymt trevligt att kunna få upp mitt pingisbord utomhus till ungdomarna. En svensk sommar med regn och rusk kommer annars förstöra bordet. De behöver ju slita sig från datorn och komma ut i friska luften. :)
 
Svar 3 storlekar
Det är bra att ha ett snyggt solskydd över poolen där barnen plaskar runt på dagen och sedan på kvällen ha det över middagsbordet. Enkelt att få upp, enkelt att flytta visar hur det är perfekt till min trädgård!
 
3 storlekar

Hade varit perfekt för att skugga mitt första barnbarn ❤️ när han hälsar på mormor o morfar på landet i sommar.
 
Svar 1: Tre storlekar
Vilken perfekt grej!
Vi bor i ett hus byggt på 1920-talet och har ingen altan då vi inte kommit på hur det ska se ut till vår husstil.
Så vi har våra trädgårdsmöbler i det fria och det är i och för sig trevligt....... ända tills det kommer en regnskur!
Med detta tak skulle vi slippa rusa in med mat och stolsdynor och kunna sitta kvar torrskodda. (y)
 
Svar 3
Det verkar så stabilt och bra att det skulle fungera på en blåsig ö i Bohuslän där allt annat brukar blåsa bort för mig.
 
Svar: 1 (3storlekar)
Motivering: vi har i vår Scoutkår (Kvicksunds Scoutkår) länge suktat efter ett lätt och smidigt skydd som går snabbt att få upp när vi är på hajk och läger. När 20 scouter med egen och kårens packning dyker upp på en gång behövs bra grejer som fungerar. Det här skyddet är vår dröm!
/Catharina
Catharina.retzman@gmail.com
 
  • Scoutläger med barn och ledare vid tält och hemmagjord träkonstruktion under blå himmel.
Svar: 3 storlekar.

Har precis köpt husbil och detta hade varit pricken över I:t för en lyckad första säsong med ett nytt sätt att leva sina semestrar på.
 
Svar; 1. (3 storlekar; M, L resp XL).
Motivering: Outwell Day Shelter skulle vara det optimala, kombinerade sol- och regn-skyddet då våra barnbarn kommer på besök men ändå gärna vill vara ute, oavsett väder.
 
Alternativ 1, tre storlekar.

I sommar ska vi börja utbyggnaden, och mitt i detta kommer den bättre hälftens familj på besök under en månad! Att kunna umgås ute även om det regnar skulle ge välbehövligt utrymme runt fötterna så att vi slipper trampa varandra på tårna.
 
Tre storlekar.
Blir perfekt att ha när alltanbygget börjar. Då slipper jag stå i garaget och såga så sågspånet yr. Nu kan jag stå ute under tak och såga istället.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.