Hej på er! Har köpt en excentrisk klosettanslutning som passar i befintligt rör 118mm som är kapat jäms med golvet nu. Hade köpt en rak från början men den var för 110 rör.

Nu följer det med extra gummi som man ser på bilden. Ska den som sitter på nu bort och den andra monteras på? Hade tänkt o limma stolen åt röris som kommer imorgon! Mvh
 
  • Excentrisk klosettanslutning med extra gummitätning och etikett på svart bakgrund.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Y
Jag har monterat en sådan och tolkade det som att man väljer antingen ena eller andra, beroende på vilken diameter det är på röret i golvet.

Ifall den excentriska passar så borde väl den raka också gjort det, synd att förskjuta toaletten i onödan? En packning för 110, en för 118.
 
Redigerat:
Hittade! Qr-koder är inte fy skam ibland :)
 
  • Reklambild för Faluplast WC-stosar i olika utföranden med information och artikelnummer.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Hej! Tyvärr måste jag skjuta stolen för att kunna öppna badrumsskåpet.

Y Yrrol skrev:
Jag har monterat en sådan och tolkade det som att man väljer antingen ena eller andra, beroende på vilken diameter det är på röret i golvet.

Ifall den excentriska passar så borde väl den raka också gjort det, synd att förskjuta toaletten i onödan? En packning för 110, en för 118.
 
Man väljer den ena eller andra, den som passar.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.