Svaret är ; Salta
Jag skulle älska att få denna lekplats i trädgården så alla mina härliga barnbarn vill komma o leka! Bästa utsikten barn som leker och är glada!
 
1: salta

Vi har fritidshus på en ö där lekställningen revs förra sommaren. Tyvärr har ö-föreningen röstat nej till en ny. Den här skulle stå på föreningens mark så alla barn skulle ha tillgång till den om jag vann. Det är ett 60-tal hus med ett 20-tal barn i rätt ålder som skulle ha stor glädje av den!
 
Svar: Salta Trampolines

Eftersom den ser jättekul ut! Häftig rutschkana för de mindre barnen och mysig tillhåll däruppe med god utsikt över omgivningen.
 
1. SALTA

MOTIVERING:
jag är ensamstående till en liten kille på snart 2 år. Vi bor i ett äldre hus på landet med rejält kuperad tomt, vilket gör att han inte kan få springa fritt och leka. Jag skulle gärna vilja göra i ordning uteplatsen som ligger i direkt anslutning till huset och som är barnsäkrad, så att han får sitt eget utrymme utomhus. Alla möjligheter som detta lektorn ger hade passat jättebra på vår uteplats och hade varit mycket uppskattat för både mig, sonen och grannbarnen .
 
1. Salta

Med en två-åring hemma och ett barn till på väg skulle lekställningen vara perfekt för oss. Det är alltid fix som behöver göras i trädgården men sällan sonen vill vara på samma ställe. Med lekställningen kan han åka kana och ha roligt medans vi kan greja i rabatter och dylikt.
 
Rätt svar är SALTA

Som lite sliten morfar till 3 barnbarn i åldern 1 till 4 år är det jobbigt att hålla på med lekar när man passar dom! Detta lektorn skulle bli en underbar avlastning för mig så att jag bara kunde koncentrera mig på att njuta av deras underbara skrik och stoj!!
 
Svar: 1

Motivering:
Min lilla dotter Andrea har precis fyllt 2år och verkligen ÄLSKAR att klättra, åka rutschkana och GRÄVA!
Har länge velat köpa något liknande men denna verkade helt outstanding!

Problemet är även att VI inte har nära till bra lekplatser heller... Jag vill inte hejda hennes lek p.g.a. detta.
Hon ska kunna få leka när hon vill helt enkelt under min och tjejens uppsyn.

Så titta hit och gör en fantastiskt härlig liten tjej ÄNNU gladare med ett Jungle Gym!

Mvh // Per och lilla Andrea <3
 
Hej Hopp

SALTA

Jungle Gym är ju som ett stort Kinder Ägg, tre önskningar i en.

Lek
Äventyr
Motion

Något jag tror alla barn behöver idag, åtminstone mitt. Sitter gärna med en PS4 kontroll, mobil eller platta i handen.
Dags att komma ut och röra sig, leka och hitta på nya äventyr med sina kompisar.

Ha det fint
Tommy
 
1. SALTA
Den lekställningen hade min son, Éomer älskat! Han är snart 3,5 år och tycker nog att sandlådan vi byggde åt honom när han var 1 år, är lite liten. Eftersom han nyligen fått syskon, tvillingar samt att vi ska bygga ut huset i sommar ( pga tvillingarna) vore det bra med ngt som kan roa och uppehålla honom medan vi bygger och håller på med småsystrarna. Han är en klättrare av rang, han och hans alter ego -SPINDELMANNEN!
 
Svar 1. Salta

Strax flyttar vi från lägenhet i stan till hus på landet.
Dom två barnen blir mest ledsna över att förlora lekparker i överflöd mot 20 min bilfärd till närmsta lilla lekplats.
En egen lekplats skulle nog göra flytten enklare för dem!
 
1. Salta
Vår 2-åriga grabb älskar att leka ute. Med 5km till närmaste lekplats, inga grannar att leka med och oändligt med energi skulle lektornet bli utelekets höjdpunkt i många år framöver!
 
1. Salta

Jag har en liten pojke som älskar att vara utomhus. Han gråter och vill stanna kvar när vi måste gå från lekplatsen - oavsett hur länge vi varit där.

Det skulle värma mitt pappa-hjärta om min son fick leka så länge han ville ute på gården i ett eget lektorn.

Hans syster är för liten än så länge men om ett år så kommer hon göra honom sällskap och lektornet skulle få mycket användning och kärlek från mina barn i minst 10 år framöver, om inte längre.
 
Svar: 1. Salta

Då vi har långt till en allmän lekplats vore det verkligen guld värt att kunna ge min dotter en egen lekplats på tomten. Den lilla gungan har hon för länge sen tröttnat på så en rutschkana skulle verkligen vara en dream come true!
 
V
Svar 1. Salta

Den lekställningen skulle barnen garantera uppskatta. Skulle även bygga ut den med en gungställning så är lekplatsen fixad för hela kvarterets alla barn.
 
Svar 1. Salta

Att bygga ett lekland för de små
där de kan utvecklas och få
både koordination
och motivation
till nyfikna och utvecklande sinnen
med både spännande och roliga minnen

Det borde vara målet för varje lekfull vuxen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.