Nu ligger det en massa nya bilder från vår villa Pärluggla från LB-hus på våran hemsida. Bilderna är tagna efter det att vi haft våran besiktning och alla är tagna inomhus.

Mvh
Daniel med familj

http://medlem.spray.se/parlugglan/
 
Det ser ut att bli riktigt fint! Ett par frågor, vad är det för duschvägg och badkar ni valt? Pris? Märke? Var har ni köpt dem?

/s
 
Hej!
Ert hus ser toppenfint ut! Får man fråga vad huset kostat inkl de ev tillval ni gjort.
 
Daniel
Hur mycket extra kostar det att få betongplatta vid entre och uteplats?

mvh
Patric S
 
Ojojoj....tänk när man själv är där ni är nu...längtar...
Jättefint verkligen...några frågor med.....

Ang badrummet : Jag antar att kommoden inte är tillval
utan nåt ni fixat själva ? Fick ni avdrag för standardgrejerna ? Fick ni betala något för att dom satte upp den istället eller gjorde ni det själva ?
Det var ett extra eluttag där också va...kostnad ?
Tillvalshandtag i köket...vad kostade det...och hur långa är dom ?

Är också väldigt nyfiken på vad det kostar att gjuta extra vid entré och uteplats ?
 
Hejsan!

Jag har med spänning följt LB-hus ugglan serien pga att en kompis till mig skall bygga hus och har valt mig som rådgivare, då jag redan har byggt (smålandsvillan). Jag har några frågor (som kan vara upprepningar från föregående inlägg)

* Vad kostade enbart HUSET nyckelfärdigt (asså klart att flytta in) och då med och utan eventuella tillägg? (men inkl sånt som värmesystem etc).. Alla olika priser som finns ;)


* Finns det nåt pdf-dokument eller liknande där alla tillägg finns listade? Min kompis med familj vill gärna gå igenom tillägg o pris o sånt hemma i lugn o ro utan nån stressig säljare...


* Hur stora ändringar kan man göra själv? Eluttag, vitvaror, badrum? Jag antar att man kan ändra vad man vill....


tack på förhand, jättesnyggt hus verkligen!!! Speciellt med takfönstren!

/Henrik
 
Henrik
Får jag din e-post adress så kan jag fixa en pdf på tilläggen som gällde fram t.om. febr 05 så får du en uppfattning. Från mars höjdes priset och det tillkom flera intressanta tillägg.

//Patric
 
Hmm...är FamLindgren aldrig inne på sidan ?
 
Hej har tyvärr inte kunnat svara tidigare pga sjukdom och dyl. Lite svar:

Hus + tillval har gått på ca 1.776.000kr har jag för mig.

Duschvägg= inrbad Niagara
Badkar= Svenska badkar, Gemini mini

Betongplattorna kommer jag inte riktigt ihåg vad de kostade egentligen men vi betalade ca 14.000 för båda men enligt uppgifter så kostade de egentligen mer, säljaren hade gett oss fel pris.

Badrums kommoderna har vi även de fixat själv men de satte upp dem till oss utan kostnad för det hade LB-hus säljaren lovat oss, egentligen skulle det tydligen kosta något.

Handtagen i köket är standard

Eländringar kan man göra hur mycket som helst men det är verkligen skit dyrt, vitvaror fans det en del olika på men i år skulle det komma mer har jag hört.

Mvh
Daniel
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.