Svar: 1. SALTA

Vore fantastiskt trevligt för de två små vildarna hemma att klättra och klänga i! :)
 
Svar: 1. SALTA
Motivering: Den enda rätta motiveringen är att barnen skulle älska att ha den i trädgården att leka i till sommaren!
 
1. SALTA

Våra barn hade älskat att leka och klättra i denna ställning, hade varit oerhört vacker att ha nu till våren på gräsmattan!
 
Rätt svar är 1: Salta. Jag vill gärna vinna detta klättergym till mina barnbarn. Både jag och barnen skulle bli överlyckliga om vi vann. Den är ju fantastisk rolig att leka på. Många olika aktiviteter så de kommer inte att tröttna på den. Håller tummarna.
Mvh Mormor Maya
 
Mina tre tjejer har väldigt länge önskat sig en lekställning. De älskar att klättra och busa och skulle älska jungle gymmet. Jag skulle bli så otroligt glad om jag fick ge dem det.

Svar: Salta
 
I
1. Salta
Detta pris hade passat perfekt här hemma då trädgården är i planeringsstadiet och vi senast idag stod och funderade på klätterställning och sandlåda. Har 2 barn som skulle bli överlyckliga av denna. Den äldsta fyller 5 i slutet på april så bättre födelsedagspresent än så går nog inte att få.
 
1. SALTA

Med en pågående totalrenovering i huset som vi ska flytta till så är vår treåriga dotters enda kommentar om huset att "det är hål i golvet" i hennes rum. Ett Jungle Gym hade gett henne betydligt roligare associationer till huset.
 
Svar: SALTA

Vinner gör jag inte ofta på dessa tävlingar men provar igen så något ska man ta hem någon gång =)
 
Salta.
Vi bor i en liten kyrkby utan lekplatser så för mina underbara barnbarn vore det fantastiskt att kunna erbjuda dem en rolig lekplats i trädgården
 
Svar: SALTA

Den där lekställnimgen skulle döttrarna älska och troligen även grannbarnen.
Det blir kanske ingen pool i sommar då det är vattenbrist så då skulle ju en lekställning vara toppen :)
 
Svar : 1 SALTA

Ni skulle sett min dotters besvikelse när vi kom ut till lekparken i området, nu när våren äntligen är kommen, och kommunen har varit här och plockat ner klätterställningen under vintern!! Tänkte genast att "äntligen fått jag skaffa en egen hoppborg", men min fru vägrar :(. Grannbarnen är redan här och hoppar i vår studsmatta i brist på annat, så tänk vad denna ställning skulle kunna bidra med i glädje för både oss och grannar! Och det ser även ut som om att man kan fästa en linbana på ett bra sätt i tornet! Barnet i mig jublar redan!
 
1. SALTA

Mor och far i trädgår'n speka men vart tusan ska vi då leka?
Tjej på tre och pojk på fem, hos oss båda skulle Jungle Gym gå hem.
Klättra, rutscha, häng och hopp. Dags för lek och husfixarstopp!
 
1. SALTA

När tiden inte räcker till, laga mat, hjälpa till med läxor, skjutsa syskon till en träning, handla och allt det där som ingår i mitt livshjul. Då skulle en lekplats på tomten från Jungle Gym var den stora glädjen för min lilla prinsessa.
 
Salta är som många skrivit rätt svar

Varför jag?
Jo för vi börjar då slut på saker som barnen kan ha sönder.
Trädkoja -trasig
Studsmatta - trasig
Pulkor - trasiga
Cyklar - trasiga
Gungställning - trasig
Sandlåda - trasig

Visa att era saker håller kvalitet, utsätt produkten för mina ungar (7,5 och 2 år). Håller de en säsong så får ni fem *
 
Med risk för att det börjar bli tjatigt nu...Rätt svar: Salta

Vår 4-åriga dotter skulle älska att leka i denna "lekställning" med våra grannbarn.
Speciellt när jag inte ens har råd att köpa en egen studsmatta åt henne :cry:
Hon har iofs en liten sandlåda, men det är allt.
Så hon älskar att leka hos grannarna som har både rutschkanor, studdsmattor och lekstugor på sina tomter :(
Skulle vara en dröm att få ge henne detta lektorn :love:
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.