Hur ska man lägga kabeln när man har ett "garage" över laddstationen. Känns som man blir tvungen att alltid köra med guiden när den ska hem så den inte krockar in i sidan på garaget? Blir väl spårbildning men gissar på att det är enda alternativet?
 
H
Har 2 guide kablar som går ut och min robot växlar mellan dom och även inte följer strikt samma väg in alla gånger.
Har inga problem med spår eller liknande.
Har garage och en Husqvarna
 
T thomasd79 skrev:
Hur ska man lägga kabeln när man har ett "garage" över laddstationen. Känns som man blir tvungen att alltid köra med guiden när den ska hem så den inte krockar in i sidan på garaget? Blir väl spårbildning men gissar på att det är enda alternativet?
Ställ in i appen att du har hus så stannar den innan huset.
 
  • Gilla
Husqvarna220Ac
  • Laddar…
Precis, finns en bock i appen för detta, har inte riktigt förstått vad man ska detta hus till? Varken till luftvärmepump eller gräsklippare.

Vår exgranne har sin Automower ute i laddaren, hela året! Översnöad...
 
H Husqvarna220Ac skrev:
Precis, finns en bock i appen för detta, har inte riktigt förstått vad man ska detta hus till? Varken till luftvärmepump eller gräsklippare.

Vår exgranne har sin Automower ute i laddaren, hela året! Översnöad...
En del har sin bil i garaget en del inte. Handlar väl bara om hur mycket man bryr sig om sina ägodelar. UV strålning tex äter på all plast precis som regn och vind. En del polerar sina robotar så de ser som nya ut i 10 år. Andra skiter i allt och de ser ut som 150 år efter 1 år. Valfritt :)
 
  • Gilla
legion
  • Laddar…
Har min, enligt instruktion, i norr..behöver inget garage, och regn/snö verkar de tåla..
 
jag har min bosch stående på södersidan ,innan jag hade tak över så råkade jag utför att den inte ville ladda på grund av att den var för varm
t
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.