Rätt svar är 1) Salta.

Motivering:
Vi håller på och bygga nytt hus, detta hade blivit en perfekt början på trädgården och bra undehållning för grabben som snart blir 18 månader gammal :)
 
Svar: 1. SALTA

Motivering: Vår son har en CP-skada vilket är en av de stora anledningarna till att vi snart flyttar till hus. Precis som alla andra föräldrar vill vi det bästa för våra barn men det blir lite mer utmanande då barnet har en CP-diagnos. Det bästa som finns för en kille/tjej med CP skada är att få röra på sig och utmana höjder, balans, motorik. En lekplats från Jungle Gym skulle skapa jättefina förutsättningar för vår 4-åring att fortsätta utvecklas (självklart även 2-åringen).
 
Svar: SALTA

Skapa energi hos de små i dessa mobiltider är en god gärning.
 
1. Salta

Med en studsmatta från Salta slipper vardagen halta,
men med en lekställning från Jungle Gym blir vardagen grym!

Mamma Maria är hemma med två små i sommar så hon skulle nog instämma =D
 
Svar 1. Salta

Egentligen vill jag gärna bygga en egen lekställning, men tiden är knapp med två små vilda barn och om jag skulle vinna denna lekställning kanske jag istället skulle ha tid att bygga andra roliga grejer!
 
Rätt svar är 1.SALTA

I skrivande stund försöker jag lägga vår son för dagens tupplur. Han ligger dock inte så still utan sparkar och pratat o stöter i mig tott som rätt så ber om ursäkt för eventuella stavfel och ordeättelser. Med en egen lekpark här hemma skulle han lättare kunna meka av sig en stund ich kanske somna en aning lättare. Då huset är nybyggt så är tomten fortfarande en grus hög. Och att ta sig till och från lekparken mellan varven av bajsblöjor, mellanmål, matvägran, leksakskaos, mys, hembestyr( där tömma diskmaskinen typ tar halva dan) provsmakning av diverse stenar och all underbar kärlek så känns det som ett extra projekt som vi givetvis förna gör, men med parken i trädgården skulle vi definitivt bli mer tidseffektiva och kanske tröttare till tuppluren tom. Heja alla föräldrar !!! YOU CAN DO IT

AVSLUTAR MED EN HÄL I ANSIKTET
 
Rätt svar: 1, SALTA

Vi bor på landet och har drygt en mil till närmaste lekplats. Våra tre barn hade blivit överlyckliga om vi vann detta lektorn!
Vi driver även ett litet bed & breakfast och under sommaren har vi många barnfamiljer på besök. Det skulle ju vara fantastiskt att kunna erbjuda lek till de mindre barnen också.
 
Svar: 1 Salta

Motivering: Jag och min fru har precis köpt hus på landet och lämnat staden och alla lekparker som fanns i närheten.
Våra barn som är 4 och 6år gamla skulle verkligen glädjas (och även pappan) åt att ha en egen liten lekpark hemma!
Tror faktiskt att vi ska skaffa oss en fin studsmatta också! Dom såg väldigt robusta och säkra ut på hemsidan!
 
Svar: SALTA
Med 4 ungar som har tonvis med energi, samt hus på landet så vore detta gym perfekt.
För både barn och föräldrar :)
 
Svar: 1. SALTA

Skulle passa perfekt till våra små busfrön.
 
svar 1. SALTA

Ett 'Jungle Gym' skulle vara underbart för sladdisen som blir halvåret i sommar...gott om utmaningar och även möjlighet att roa storasyskonen.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
1. SALTA
Varumärket som NSH Nordic säljer heter 1. SALTA.
Vi har världens goaste barnbarn prins sessa, detta lekorn från Jungle Gym skulle vara perfekt för dem,
själv har jag tyvärr inte pengar till att köpa detta men skulle väldigt gärna vilja, jag tackar på förhand!
Mvh
Inge Bergström
ebni@telia.com
0723313277
 
  1. Varumärket som NSH Nordic säljer heter 1. SALTA.
    Vi har världens goaste barnbarn prins sessa, detta lekorn från Jungle Gym skulle vara perfekt för dem,
    själv har jag tyvärr inte pengar till att köpa detta men skulle väldigt gärna vilja, jag tackar på förhand!
    Mvh
    Inge Bergström
    ebni@telia.com
    0723313277

 
1. SALTA
Vore bra om mina barn kunde aktivera sig med lite mer fysiska aktiviteter istället för surfplatta och tv :p
 
Svar: Salta

Ett jungle gym hade passat perfekt på våran gård. Nu är hela tomten uppgrävd så 3 åriga Olle har en enda stor jordhög att leka i. Men snart sår vi gräs, och då måste han ju leka någon annanstans. Synd om skam om han skulle behöva leka inomhus hela sommaren..
Han håller tummarna
 
  • Barn i jacka tittar på uppgrävd trädgård med grävmaskin och jordhögar, i väntan på att gräset ska sås.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.