1. SALTA

Denna multifunktionella lekplats är precis vad mina tjejer på fem och två år önskar sig.

Den skulle pryda vår tomt och grannarnas barn skulle få ytterligare en anledning till att komma och hälsa på.

Ett sådant häftigt lekredskap på tomten skulle gynna våra barns hälsa samt fin- och grovmotoriska utveckling och samtidigt sprida gemenskap mellan grannarna.
 
Rätt svar 1: Salta

Detta skulle bli perfekt hemma hos mig då jag har massor av plats och har ett projekt på gång till min äldre son som antagligen kommer att göra min yngre son avundsjuk. Detta skulle passa perfekt då de båda har något att leka med ute.

Nedan är bilden på stommen till det "trähus" som kommer att se ut som ett piratskepp som jag gör till min äldre son.
Stommen till ett blivande trähus formad som piratskepp, med vertikala stolpar i en skogsglänta.
 
SALTA

Hade varit perfekt till vårat nya hus!
Dottern har en gammal studsmatta som vi ärvt som måste kasseras inför flytten.

Hon och hennes kompisar som hänger dagligen älskar att vara ute och leka.
Detta gym hade varit kanon!
Då hade man fortfarande haft alla kompisarna hemma hos oss dagligen=nöjd dotter=nöjda föräldrar
:)
 
Svar: 1 Salta.

Motivering: jag hade gärna haft denna lekställning i min trädgård. Tänk vad kul jag... Hmmprh jag menar min son skulle ha med den. Åka rutschkana och iscensätta historiska slag i sandlådan. Tänk vad kul jag... Jag menar vi kunde ha...!:D
 
Svar: Salta

Motivering:
Det vore såå topp! Med en sån fin klätterställning :D Ser framför mig hur barnens lyckotårar rullar ner för deras sockersöta kinder var gång de ska leka och klättra. Två söta små tjejer ska snart lära lilla lillebror allt de kan, och förmodligen allt bus de kan också :D
 
Svar 1, salta

Med en 1,5åring och boende på landet så är det en rejäl bit att ta sig till lekparken samtidigt som vi har en gigantisk trädgård för henne att leka i men tyvärr inte ekonomi till att fixa klätterställning, sandlåda, rutschkana och allt annat som är roligt så vore denna allt i ett lösning toppen! Dottern skulle bli så glad om jag vann denna till henne.
 
Svar: 1. SALTA

Min äldste son på 6 år frågar dagligen om plankor för att kunna bygga en koja "där uppe ovanför fågelholkarna". Med 3 omaka plankor i garaget och fågelholkar på 3 meters höjd önskar jag mig en enkel utväg.
 
Svar : Salta

Då totalrenovering samt utbyggnad står på tapeten. Skulle denna passa perfekt till att hålla barnen sysselsätta på tomten istället för skärmar.
Och alla barnens kusiner hade älskat att få komma och leka där..
 
Svar: 1 - Salta.

Nyinflyttade i vår villa, från vår br med en ytterst liten tomt. Nu har vi en ganska så större tomt som behöver fyllas ut med lite saker som inspirerar till lek och aktivitet för våra 3 barn. Med ett hus som kräver ganska omfattande renovering, så är ens samvete inte helt rent då jag tyvärr inte haft den tiden jag önskat att ta mig iväg med barnen till lekplatsen i byn. Men med denna Jungle Gym i trädgården kan man både leka och renovera samtidigt. Ungarna hade älskat mig.
 
Svar1: Salta
Motivering : Då barnbarn nummer 2 kommer till sommaren och de bor 50 mil bort i den stora staden, så detta torn skulle vara underbart att ha när de kommer på besök till oss, vår tomt är stor ca 1800 kvm så plats har vi och det kan stå i många år så även grannens kommande små kan få leka.
 
Svar: Salta

Motivering:
Kaninburar, altaner, staket, och cykelförvaring.
Verkstad, carport och växthus.
Byggprojekten tar ju aldrig slut, och tur är väl det!
En lekplats till minstingen skulle vara fantastiskt - en solklar pusselbit på resan mot vårt drömboende!
 
Svaret är: SALTA

Vi bor utr på landet och våra 4 barn är utflugna, det vi gläds åt idag är våra 8 barnbarn som tillbringar mycket tid hos oss, speciellt sommartid då vi bor nära vattnet på västkusten.
Därför hade det varit mycket trevligt att få en ny aktivitet hos oss, idag finns bara en gunga och en studsmatta, dock välanvända.
Mvh Hasse
 
1. Salta


Området där min familj bor har ingen lekplats och vi har diskuterat att bygga en på tomten men har varken haft tid eller möjlighet med tre barn. Därför skulle detta lektorn passa oss perfekt.
 
Svar: 1. Salta

Motivering:

Vi har flyttat till ett nytt hus.
Vår dotter får aldrig nog av bus.
Trädgården den står kal,
men den har potential, på grund av sin areal

Frugan hon studerar.
Pengar dom tycks bara försvinna.
Ekonomin utan marginal, jag konkluderar.
Tänk tänk, om dottern ett hopptorn kunde vinna!
 
Varumärket heter salta !
Som nybliven husägare med alla kostnader som tillkommer och samtidigt nybliven 3 barns förälder vore det skönt att om om dom större hade något att roa sig med medans den lilla tar väldigt mycket tid och renoveringen som var nödvändig lika så.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.