nikasp
Googlar jag dåligt eller har ingen svensk butik hölster till Bosch GSR 12V och 18V? Får bara träffar på billiga till lillen men i Tyskland och liknande så frakt blir onödigt mycket. Tacksam för tips.

Prioordning: 1) Endast till 12V 2) Generiskt som passar båda 3) Endast till GSR 18V-Li2

Bosch GSR 12V skruvdragare utan hölster. Bosch GSR 12V sladdlös borrskruvdragare mot vit bakgrund.
 
Cheesen
Behöver det stå Bosch på hölstret eller går det bra med något annat märke?
 
nikasp
Cheesen Cheesen skrev:
Behöver det stå Bosch på hölstret eller går det bra med något annat märke?
Helst... men hade faktiskt kunna köpa en Cotech från Classe som verkade kunna rumstrera en av maskinerna åt gången. Ska lägga tak och vill kunna ha händerna fria.
 
Artikelnumret till 12V verkar vara 1619M005G4, så gå till en återförsäljare och se om dom kan hjälpa dig beställa.
Har också sett att dessa finns på tradera i mellanåt.
Har dock aldrig sett något till 18V? Finns det? Annars har den ju bältesclip så du kan hänga den.

Hittar inte heller någon i Sverige som säljer dom lösa. Men man kan ju alltid maila och fråga dom som säljer blå bosch.
 
Fungerar inte bältesclipset till 18 voltaren?
 
nikasp
N NoOne2k skrev:
Fungerar inte bältesclipset till 18 voltaren?
Jag vete fasen hur folk får den att sitta tillräckligt bra om man klänger på tak, stege och ställning.
 
Hittade detta nummer också!

1600Z0001U
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
Lexington Lexington skrev:
Hittade detta nummer också!

1600Z0001U
Japp, det är nog det jag vill ha. Hade hoppats att de fanns i någon butik men var som sagt svårgooglat eller så är det inget som så många köper.
 
Cheesen
Den från Bosch är sämre än den från Co eller om det är Jula som jag köpt på. Boschens är för liten och håller inte skruvdragaren specielt stadigt.
18v i hölster funkar tyvärr enligt min erfarenhet inte nå vidare då batteriet är för tungt och då får skruvdragaren obalans.
Klev just ur bastun men skulle kunna ta en promenad ut till garaget och kolla på hölster åt dig.. tror jag har en extra bosch som du kan få byta till dig mot lämpligt stämjärn eller liknande.
 
  • Gilla
EL-Mats
  • Laddar…

Bästa svaret

Cheesen
Var ut till garaget... Tror jag köpte mitt svarta som funkar klockrent på Amazon... Det kan jag verkligen rekommendera om nån behöver ett bra hölster.
Jämför med Bosch, så fattas det några fack för borr och bits.
Svart verktygshölster på träbänk med borr, bits och ett måttband.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart borrmaskinshölster på arbetsbänk, Bosch 18V Li-ion borrmaskin infogad, jämförs med andra märken.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Svart borrmaskin från Bosch med blått hölster på ett träbord.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
Borrmaskin i svart hölster från Bosch med mindre fack för borrbits upplagd på träyta.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
nikasp
Skickat PM och köper gärna det mindre! Kanske inte behöver något till den större, tänker spika det mesta denna gång.
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
nikasp
Sådärja, då har jag Cheesens gamla hölster hemma. Byggahus levererar och nästan från mina gamla hemtrakter (Gammelstad).
 
  • Gilla
Cheesen
  • Laddar…
Cheesen
Kul att du gillar den... Hoppas det funkar på taket.
 
  • Gilla
nikasp
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.