Jag har en kollega som är stor Parkside anhängare, han hävdar att dessa ger mest bang per buck.

Det här testet dök upp efter att jag tittat på test av Lidls 85mm battericirkelsåg och dragaren verkar inte vara superdålig i alla fall.
 
  • Gilla
Sthlm1891 och 1 till
  • Laddar…
För att få en bättre jämförelse skulle de nog ha jämfört med Bosch GDR 18 istället för GDX:en. Det är nämligen två olika maskiner och GDR:en är nog närmare funktionsmässigt med parksiden istället för GDX:en, däremot matchar inte specarna mellan GDR och parksiden 1 mot 1.
 
  • Gilla
bulleribock
  • Laddar…
T tobben87 skrev:
För att få en bättre jämförelse skulle de nog ha jämfört med Bosch GDR 18 istället för GDX:en. Det är nämligen två olika maskiner och GDR:en är nog närmare funktionsmässigt med parksiden istället för GDX:en, däremot matchar inte specarna mellan GDR och parksiden 1 mot 1.
Jag tänkte inte på jämförelsen mot Boschen, utan snarare på hur bra en billighetsmaskin från en suspekt matvarubutik fungerade. Det var bättre än jag kunde tro :)
 
Suspekt?
 
Kretikos Kretikos skrev:
Suspekt?
Skumma varor och skumm lukt...
 
  • Gilla
RSRC
  • Laddar…
F
Kretikos Kretikos skrev:
Suspekt?
Du får kalla det vad du vill men att sälja kinesisk luftkompressor på samma hylla som kycklinklubbor är fan inte main stream.
 
  • Gilla
Festlund och 6 till
  • Laddar…
Cheesen
Om man kör bosch på full fart så kommer den att prestera bättre.....
 
MrJay
bulleribock bulleribock skrev:
Skumma varor och skumm lukt...
Låter inte som du varit mycket utanför Sveriges gränser... Lidl har funnits sedan 1930-talet och har över över 10.000 butiker över hela EU samt US. Anses för övrigt vara en helt normal affär och varorna är helt OK kvalité.
 
Redigerat:
  • Gilla
Pappabjorn och 7 till
  • Laddar…
MrJay MrJay skrev:
Låter inte som du varit mycket utanför Sveriges gränser... Lidl har funnits sedan 1930-talet och har över över 10.000 butiker över hela EU samt US. Anses för övrigt vara en helt normal affär och varorna är helt OK kvalité.
Jag tror att i 1930-talets Tyskland var både varorna och lukten än skummare än i dagens affärer;)
 
  • Älska
  • Gilla
  • Haha
Mats Matsini Ljungkvist och 2 till
  • Laddar…
 
  • Gilla
Julius Bohem och 2 till
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.