[UPPDATERING: På grund av onödigt negativ respons har jag tagit bort bilderna och förväntar mig inget svar. Tråden är således nedlagd.]

Hej!

Min familj anlitade en hantverkare för att bygga ett nytt staket. Det ser överlag jättefint och stabilt ut. På ett ställe är det dock aningen snett, och en bräda har ett synligt "sågsnitt".

Min fråga är: ska det se ut såhär? (Varken jag eller min familj vet något om hantverk och kan inte avgöra det. Vi tycker att det ser lite konstigt ut, men saknar som sagt kunskaper i ämnet.)
 
Redigerat:
Sågsnitter på brädan är inte accetabelt.

Har det använts befintlig konstruktion när staketet gjordes eller är allt nytt? Om allt är nytt så får de även åtgärda det sneda.
 
K
Svårt att ha en åsikt utan bild..
 
G Gusten11 skrev:
På grund av onödigt negativ respons har jag tagit bort bilderna och förväntar mig inget svar.
Nej den var inte onödigt negativ. Den var hur nödvändig som helst. Ingen här (bortsett från "din hantverkare" om han nu hänger här) kunde svara på den frågan.
 
Jo ditt inlägg var verkligen onödigt...
 
Välkommen till forumet. Väldigt tråkigt att du fick så otrevlig respons på ditt första inlägg. Men om du ger det en chans till är jag övertygad om att du kommer få bättre svar, nivån här brukar vara betydligt högre. (vilket syns redan på andra svaret)
 
  • Gilla
Real7
  • Laddar…
Dheri Dheri skrev:
Välkommen till forumet. Väldigt tråkigt att du fick så otrevlig respons på ditt första inlägg
Dheri Dheri skrev:
Välkommen till forumet. Väldigt tråkigt att du fick så otrevlig respons på ditt första inlägg.
Ja välkommen! Tro det eller ej men jag tycker också att det är tråkigt att du fick en sådan otrevlig respons på ditt första inlägg. Vi (jag) är normalt sett inte otrevliga men ibland får man nog. Sorry att du hamna i skottlinjen.

Nivån brukar faktiskt vara väldigt mycket bättre. Och jag är sällan den som är den.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.