Svar: 2. 8 timmar.

Jag har blivit uppsagd på jobbet. Ligger på soffan, ser på dålig tv, tröstäter och går upp i vikt. Fet och lat men till skillnad från katten Gustaf är jag inte stolt över det. Väger nu mer än mannen (han är en dryg decimeter längre än mig, ingen av oss tycker att det är kul).

Nu måste jag ta tag i
1. livet och hälsan. Har börjat gå promenader och ska snart förhoppningsvis börja jogga igen.
2. fixa hemma efter vattenläckan, bl.a. spackla, putsa, måla en vägg

De där hörlurarna skulle passa så himla bra nu när både jag och huset ska bli snygga igen...
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa tåliga hörlurar för tuffa miljöer

[bild]

Många av dagens mobiltelefoner kommer utan hörlursutgång. Kanske passar då inte längre dina gamla hörlurar som du brukade använda när du snickrar. Veckans vinnare tar hem ett par JBL Endurance Jump - trådlösa sporthörlurar vars utformning gör att de sitter säkert på plats. Eftersom det är sporthörlurar är de vattentäta, och de är dessutom ganska kompakta. Således fungerar de utmärkt att använda när du renoverar.

Totalt värde cirka: 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång batteritid har JBL Endurance Jump?
Svar: [länk] Endurance JUMP_color=Black-GLOBAL-&cgid=in-ear-headphones

1. Upp till 6 h
2. Upp till 8 h
3. Upp till 10 h

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 april januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
Upp till 8 timmar. Vill vinna för äga lurar som inte trillar ur öronen.
 
Upp till 8 timmar. Önskar vinna lurar som inte trillar ur öronen.
 
Svar 2. Upp till 8 h

Har man 2 barn, och hund, så behövs en hörlur för att kunna vara för sig själv ibland.
 
2. Upp till 8 h

En sömnlös natt resulterade i en i sinnet färdigkonstruerad klätter-/gungställning/pergola/utegym. Att förverkliga denna tänkta best kommer sannerligen resultera i en ansenlig volym svett, gärna då ackompanjerad av musik.

Förhoppningen är såklart att slutligen även få nyttja lurarna till träning i detsamma.
 
2. Upp till 8 h

Jag föddes till dessa för
jag föddes med för trånga hörselgångar och in-ear passar inte mina öron, de trillar av.
Så tack på förhand, jag ser fram emot att dessa inte trillar av.
Mvh
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa tåliga hörlurar för tuffa miljöer
Upp till 8 timmar

Motivation
Jag vill ha dom för att se jävligt cool ut..


[bild]

Många av dagens mobiltelefoner kommer utan hörlursutgång. Kanske passar då inte längre dina gamla hörlurar som du brukade använda när du snickrar. Veckans vinnare tar hem ett par JBL Endurance Jump - trådlösa sporthörlurar vars utformning gör att de sitter säkert på plats. Eftersom det är sporthörlurar är de vattentäta, och de är dessutom ganska kompakta. Således fungerar de utmärkt att använda när du renoverar.

Totalt värde cirka: 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång batteritid har JBL Endurance Jump?
Svar: [länk] Endurance JUMP_color=Black-GLOBAL-&cgid=in-ear-headphones

1. Upp till 6 h
2. Upp till 8 h
3. Upp till 10 h

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 april januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
 
Svar: 8 h

På löprundan i ur o skur
Kan ja lyssna på musik från min lur
På cykelturen på morgon o kvällen
Så kan ja lyssna på senaste novellen
I alla telefonsamtal under min arbetsdag
Blir ingen längre vag
Jbl’s headset behövs det kan jag lova
Från när solen går upp till det är dags att sova
 
Svar: 8 timmar

Har precis skadat knät och kommer bli borta från löpträning ett bra tag. Skulle behöva dessa för att hålla motivationen uppe i rehabiliteringen!
 
Svar: 2. Upp till 8 h

Sporthörlurar vore toppen
Då jag gillar att plåga kroppen.
Nyss hemkommen från Nordenskjöldsloppet.
Så mycket roligare det blir med lurar på knoppen när altanen ska byggas på tomten.

En ny övervåning på huset vi redan har, men källarrenoveringen blir aldrig klar, när far i huset ska ut och simma, byggtimmar bara försvinna.
Löpning får bli min nästa grej. Med skön musik det går okay. Jag älskar att bygga, kropp, koja, torp och villa. Med musik tristessen försvinna
 
Hörlurarna har 8 timmars batteritid.

Då jag precis har fått sommarjobb inom trädgårdsskötsel så skulle dessa sitta fint inför alla timmar av ogräs rensning i rabatter.
 
Upp till 8h
Skulle vara så gött att ha dessa lurar då jag ska bygga ett uterum och lyssnar hellre på musik än på frugans tjöt om att det aldrig blir färdigt/
 
Svar: 8 timmar.
Jag har aldrig ägt några trådlösa hörlurar så att vinna ett par sporthörlurar
från JBL skulle sitta som en smäck.Dom kommer att användas mycket under
våran renovering av hobbyrum i källaren och när jag klipper våran gräsmatta
och är ute med traktorn så kan familjen nå mig utan att behöva springa runt
och vifta med armarna.
 
8H

Skulle vara perfekt nu när jag beräknas få min dotter den 19e april. Då kan jag ta på dessa hörlurar och lyssna på avkopplande musik samtidigt som jag tar en skogspromenad med vagnen i vårsolen :)
Jag saknar inte hörlursurtag på mobiltelefonen men jag saknar friheten att inte ha en kabel som trasslar in sig i allt i dess väg.
 
Svar: upp till 8h

Köpte en telefon som inte hade 3,5mm kontakt utan bara USB-C och det finns få vettiga lurar. Dessa verkar vara fantastiska för trädgården, cykelturen eller t.o.m. poolen
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.