8h

Kan behövas i sommar när alla fönster i huset ska målas om...
 
Svar 8 timmar

Jag skulle vilja vinna dom till min pappa som precis har gått i pension och fyller 65 om en månad. Han behöver bra hörlurar nu när han har mycket tid för att pyssla i sitt garage
 
Svar 2. 8 timmar
Om 62 dagar går startskottet till Stockholm maraton.
Ligger i hårdträning och har inte sprungit maran sen 2003 så det var ett tag sedan.
Då mina nuvarande hörlurar inte tål vatten/svett så låter dom ej så bra längre, så ett par riktiga sportlurar passar nog bättre när det ska löpas 42195 meter.
Dessa lurar går också in i mina hörselkåpor så då kan man också få musik när man jobbar.
 
Svar 2 8h
Skulle passa perfekt när jag är ute och snickrat.
 
8 timmar är mitt svar
Hopp om vinst jag har.
Jbl funkar för mina språng och skutt.
Låt mig vinna, det vore smutt.
 
svar 2, upp till 8 timmar

Sedan jag med hjälp av kap/ger-sågen, av misstag sågat av sladden till mina kära hörlurar skulle det verkligen vara på sin plats med ett par nya lurar. Om inte så kommer både barn och fru förpestas av min skönsång, för att jobba utan musik går inte!
 
2. Upp till 8 h
Svettas duktigt både på gymmet, motionsspåret och i trädgården och då är ett skönt att slippa irritationsmomentet SLADD!!!
 
Svar: upp till 8h.

Motivering: När man jobbar med något så går det så mycket lättare om man kan lyssna på musik samtidigt. Hoppas...
 
Upp till 8 timmar

Bygger ett hobby rum till sönerna. frugan blir vansinnig när jag inte kan nås på telefonen
 
Upp till 8 timmar.

Firar 40 unga år i mitt renoveringshus om 1 månad. Vore perfekt inför sommarens målning och om man mäktar med gillestugerenovering. Dokumentärerna flödar i öronen och nuvarande lurar ramlar ut hela tiden. Tror detta är en perfekt match!
 
upp till 8h. Jag ska bygga palisad av byggtimmer i sommar och behöver kapa ett släp med fyrameters stockar till 50 cm längder, med motorsåg. skulle vara underbart med ett par hörlurar för att slippa bli döv och hinna lyssna ikapp lite ljudböcker.
 
Svar: 8 timmar
Skulle passa utmärkt nu när köksrenoveringen ska dra igång. måla och montera i alla möjliga och omöjliga vinklar. :D hoppas självklart på vinst.
 
8 timmar.

Då mina öronpluggar som kopplas in med sladd har börjat byta ljudspår på spotify av sig själv (de glappar) när jag joggar eller jobbar i garaget så har jag behov av ett par bra trådfria istället. JBL är kända för bra kvalité och ljud :)
 
Svar: 8h

Motivering: Skönt att kunna arbeta bekymmersfritt utan sladdar i trädgården och fokusera på de som behövs göras utan tjat från grannar.
 
nikasp
Alternativ 2 : 8 timmar

Ska lägga om tak med start i påsk så det vore tacknämligt med bra lurar med bra batteritid. Har kört flera år med två olika BT-högtalare, funkar inte riktigt när man kilar upp och nerför taket och är på olika platser.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.