Vinn trådlösa tåliga hörlurar för tuffa miljöer

JBL Endurance Jump trådlösa sporthörlurar, vattentäta och kompakta design.

Många av dagens mobiltelefoner kommer utan hörlursutgång. Kanske passar då inte längre dina gamla hörlurar som du brukade använda när du snickrar. Veckans vinnare tar hem ett par JBL Endurance Jump - trådlösa sporthörlurar vars utformning gör att de sitter säkert på plats. Eftersom det är sporthörlurar är de vattentäta, och de är dessutom ganska kompakta. Således fungerar de utmärkt att använda när du renoverar.

Totalt värde cirka: 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång batteritid har JBL Endurance Jump?
Svar: https://www.jbl.se/in-ear-horlurar/...MP_color=Black-GLOBAL-&cgid=in-ear-headphones

1. Upp till 6 h
2. Upp till 8 h
3. Upp till 10 h

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 april januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
 
Svar: upp till 8h

Jag fyller år den 5 april samt att dessa kan hjälpa mig inför beach 2019 det är roligare att springa med musik.
 
Svar: 8h

Med den behagliga batteritiden skulle det räcka till de längsta passen vad gäller både arbete och sportande, men vad som är ännu bättre är att de är vattentäta. Mina senaste lurar slutade fungera efter ett längre inlinespass förra sommaren då de blev visst ansåg att man inte fick svettas så mycket som jag gjorde.
Inför sommarens säsong vore ett par rejäla vattentäta lurar därför väldigt välbehövligt!
 
Svar: 8 timmar.

Jag har förstört två par trådbundna hörlurar i samband med hemmabygge då sladden ofta fastnar överallt. Med musik i öronen är det roligare och enklare att jobba med projekten hemma och allt blir färdigt snabbare!
 
8 timmar

Dessa hade varit perfekt när jag jobbar i trädgården utan sladdar som fastnar i buskarna
 
Svar: 8h
Jag vill vinna hörlurarna och ge dom till min son. Han köpte ett par trådlösa JBL för två år sedan, i och med att han har problem med att glömma ALLT så blev dom kvar i stugan vi hyrt. Han köpte ett par nya trådlösa hörlurar för sina sparade pengar och nu är han så besviken för dom bara ramlar ur öronen. Och ångrar verkligen sitt köp för han kan inte använda dom.
 
8h

Ha, ha, dessa vore ju perfekta för mig eftersom jag klippte av inte mindre än två hörlurar med elektriska häcksaxen i fjol! :D
 
Svar: 8h

Jag har halva huset kvar att måla i sommar. Jag lyssnade på musik och dokumentärer men sladden var alltid i vägen. Dessa hade varit perfekta!
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn trådlösa tåliga hörlurar för tuffa miljöer

[bild]

Många av dagens mobiltelefoner kommer utan hörlursutgång. Kanske passar då inte längre dina gamla hörlurar som du brukade använda när du snickrar. Veckans vinnare tar hem ett par JBL Endurance Jump - trådlösa sporthörlurar vars utformning gör att de sitter säkert på plats. Eftersom det är sporthörlurar är de vattentäta, och de är dessutom ganska kompakta. Således fungerar de utmärkt att använda när du renoverar.

Totalt värde cirka: 800 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Hur lång batteritid har JBL Endurance Jump?
Svar: [länk] Endurance JUMP_color=Black-GLOBAL-&cgid=in-ear-headphones

1. Upp till 6 h
2. Upp till 8 h
3. Upp till 10 h

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 5 april januari.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.
8h

Passar nu när sommarens trädgårdsarbete sätter fart. Slipper sladden fastna överallt.
 
8 timmar batteritid.
Jag behöver vinna för att byta ut mina extremt tunga peltorkåpor
 
G
Svar: 8 timmar.

Jag behöver såna trådlösa hörlurar då jag tränar inför Beer 2019, tidigare säsonger har jag ofta trasslat in högerarmen i sladden till lurarna när jag tränat så nu inför Beer 2019 så vore det skönt att slippa det
 
  • Haha
Elina Blom Westergren
  • Laddar…
T
8h

Jag ska slita med nytt tak på semestern så då behöver jag nåt att glädjas åt medans jag gör det...
 
8h.
Jag behöver verkligen ett par som inte trasslar in sig i sly och buskar när jag kör med röjsågen och åkgräsklipparen.
 
Rätt svar: 8 timmar

Ingen bra motivering. Skulle helt enkelt bara vilja ha ett par sådana och har inte råd att köpa det själv.
 
Rätt svar: 8 timmar

Jag har precis kommit igång med både joggning och utesäsong för underhåll av villan. Har sen tidigare ett par JBL som tyvärr har gått sönder och bara fungerar ibland (på/av knappen är utsliten och glappar). Just nu medger ekonomin inte riktigt inköp av nya eftersom vi har många husprojekt igång (fasadmålning, garagetak, nya fönster) och det vore så mysigt att kunna lyssna på musik när man grejar. Just nu använder jag headsetet som följde med telefonen och det är sladdbundet och sitter inte säkert i örat, så om jag vann dessa skulle jag kunna måla så mycket snabbare i takt med musiken. :)
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.