Tror ni det finns någon som vill ha en sådan med kopieringsmodul och trefasmotor?
Eller är det skroten som gäller. En blå mekanisk apparat med trefasmotor och kopieringsmodul, placerad i ett verkstadsrum.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Den kan du lägga ut på blocket eller facebook så får du några tusenlappar.
 
A AndersS skrev:
… är det skroten som gäller…
Svär du i kyrkan också din [censurerat] ?
 
Då får jag göra någon glad som behöver en svarv, är ju svensktillverkad.
Men jag har ju också svurit i kyrkan och svarven har innan den kom i min ägo gjort delar som nu återfinns i just kyrkor
 
Jag letar efter m24 chuck/motdubb/planskiva mm. Om det är M24 och du inte blir av med allt så köper jag gärna delar.
 
Jo, chucken är en M24
 
A AndersS skrev:
Jo, chucken är en M24
Säg till om du vill bli av med delar så är jag intresserad. Har en mindre Luna Avant och saknar typ alla chuckar/planskivor etc.
Bara pma mig om du inte blir av med allt.
 
Varför inte köpa hela svarven, skicka ett pris.
 
Önskar jag kunde. Sålde en Luna SP1000 för ett tag sedan då jag inte hade yta hemma, har helt enkelt inte plats hemma. Även om jag skulle köpa bara för att plocka ut vissa prylar och slänga resten (vilket inte får då jag är en hoarder) så har jag inget sätt att hämta. Sorry!!
 
Äh, Östergötland är ju granngårds med vårt fritidshus i norra länet nästan på gränsen så det är kanske inga problem (ite beroende av var du bor).
 
Åtvidaberg:)
 
Du kan fundera på ett pris för den levererad. Det som finns på bild följer med, planskiva i metall finns ingen.
 
Blev det affär eller är den kvar Anders??

//AA
 
Den gick nästan direkt efter annons på blocket, det fanns ju diverse tillbehör som var intressanta och flera ville köpa.
 
  • Gilla
saiter
  • Laddar…
Jag har en Luna (sp800 tror jag). Tycker det skulle vara trevligt med en tre eller fyrbackchuck men jag hittar ingenstans vilken gänga det är. Någon skrev här att det var M24 på Luna1000. Är det samma till 800:an?
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.