Svaret är X ABB1203,

Min motivering:
Allting är vildvuxet på min tomt. Så jag skulle behöva ett verktyg som hjälper mig att komma igång med trädgården.
 
Svar: X (ABB1203)

Äntligen har min vackra och generösa fru fått en trädgård att röja och påta i,
en paus från livspussel tack vare ett 56-voltsbatteri.
Med hjälp av EGO Multiverktyg,
får trädgården snart högsta betyg!

Ärligt talat: Hade jag med er hjälp kunnat ge detta Multiverktyg till min fru så skulle det skapa fantastiska förutsättningar för en synnerligen spektakulär metamorfos. Jag uppdaterar er med bilder (både på nybyggt hus och en eventuell trädgård)! To be continued…
 
Svar 1
Jag skulle gärna vilja få chansen och få en grön trädgård. Behöver all hjälp jag kan få då allt är igenväxt och ser ut som en brun djungel.
Multiverktyg i min trädgård är ett måste.
 
Svaret är: X, ABB1203.

Klimatsmart till tusen att kunna göra "allt" med samma verktyg.
Med denna slipper jag köpa olika maskiner, som nästan aldrig används.
 
Utses vinnaren här?
Eller är det endast PM?

Hade varit kul o veta! :)
 
  • Gilla
Cibbeee och 1 till
  • Laddar…
A amoreex skrev:
Utses vinnaren här?
Eller är det endast PM?

Hade varit kul o veta! :)
De brukar skriva här med :)
 
S Sansan-82 skrev:
De brukar skriva här med :)
Okej!
Tänkte för de stod vinnaren dras 22e..
 
Svar: X. ABB1203

Motivering: Om ni såg hur det ser ut i min överväxta trädgård så skulle ni förstå varför jag behöver detta kit. :-o
 
Svar : X ABB1203

Motivering: Jag har flyttat in i ett hus med en vildvuxen trädgård som får mig att ligga vaken på nätterna och tänka på verktyg som kunnat göra mitt liv lättare.
 
Har någon vinnare blivit utsedd? :)
 
Stort grattis säger vi till Axelida som vinner ett helt kit med olika trädgårdsmaskiner. Vi hoppas att din tomt kommer att skina vackrast i hela grannskapet nu hehe. Grattis igen.

Motivering: Nytt hus, dödsbo, med 4000 kvm tomt. Tidigare en mycket fin och välskött trädgård, som tyvärr hann förfalla och växa igen under tidigare ägarnas sjukdom. Jag vill få fram den fina trädgård det en gång var! Men, mina leder är inte vad de borde vara, så nya, fräscha, batteridrivna verktyg vore en mycket bra början på mina mödor!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.