Vad är det här för en. Är ju horribelt ful och ska tas bort från vår överplanterade trädgård, men jag vet att tidigare ägare satte ner denna växt för ganska länge sen och att den vuxit till sig ordentligt varför det känns dumt att bara slänga den på tippen. Kan man få ngt för den tror ni? Som sagt, den ser ju ut som stryk men det finns ju folk till allt...
 
  • Stor buske med hängande gula blomklasar och slingrande grenar i en trädgård.
    Inloggade ser högupplösta bilder
    Skapa konto
    Gratis och tar endast 30 sekunder
Ser ut som ormhassel.
 
Hur stor är den och var finns den? Vill ha en sån och kan adoptera den om den finns i närheten :)
 
En ormhassel :)
 
S
Jag är också frivillig till att ta den (y)
 
Tack.

Han är 3 meter hög, har suttit där sedan 70-talet och har satt sin rot i den kongelige hovedstad, Köpenhamn. Inte långt från lufthamnen.
 
Även om jag inte bor så långt borta så är det nog ett lite väl stort projekt för egen del, både att gräva upp och krångla med släp över bron.

Lycka till!
 
S
För långt bort för mig, synd. Prova lägga ut den på blocket så slipper du ju iaf gräva upp den själv :)
 
Folk använder gärna grenarna till pyssel så en annan idé är ju att sälja den i bitar för några kronor styck.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.