Har ett Agility 3 larm sen förr, köpte nu en begagnad IP kamera, registrerar den på riscocloud, men hur får jag den att fungera, nu har jag 2 konto där, men får ej upp bild eller nåt, på appen kan jag nu välja mellan 2 konto, men den frågar efter pinkod, och den jag har fungerar bara på den ena, är det någon som vet hur man gör????? Får ej heller registrerat Panel ID då den är registrerad sen förr
 
Inloggningsgränssnitt med felmeddelande "Incorrect PIN", flera konton listade och alternativ för att skapa ny sida.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
E Eu-Lars skrev:
[bild]
Idiotiskt, men larmet måste avreggas från riscocloud först för att man ska kunna få in kameran
 
Erik Hellgren Erik Hellgren skrev:
Idiotiskt, men larmet måste avreggas från riscocloud först för att man ska kunna få in kameran
Tack för svar, vet du hur jag raderar det??
 
E Eu-Lars skrev:
Tack för svar, vet du hur jag raderar det??
Krävs ett speciellt installatörskonto på riscocloud dessvärre. Importören Teletec har det samt ett fåtal installatörer.

Då Teletec inte supportar privatpersoner är mitt tips att hitta en larmfirma som handlar av Teletec. Då kan de be teletec om hjälp med detta.
 
Erik Hellgren Erik Hellgren skrev:
Krävs ett speciellt installatörskonto på riscocloud dessvärre. Importören Teletec har det samt ett fåtal installatörer.

Då Teletec inte supportar privatpersoner är mitt tips att hitta en larmfirma som handlar av Teletec. Då kan de be teletec om hjälp med detta.
Har försökt kontakta en firma, men dem svarar inte, dem jag köpte mitt larm från har slutat med Risco då dem såldes, sen har jag skickat mail til teletec, dem frågade efter panelid, så jag hoppas dem hör av sig under veckan, anars så får jag klottra i hop et mail på engelska och skicka til Risco.
Men jag måste ju säga att detta är ju hur löjligt som hälst, hade jag vetat innan så kanske köpt ett annat larmsystem........
 
Då har jag fått raderat mitt cloud konto hos teletec, försöker nu lägga till mitt panel id, men funkar ej............ Skärmdump av användargränssnitt för panel-ID registrering, markerar status 'Unknown' med suddig produkt-ID.
Inloggade ser högupplösta bilder
Skapa konto
Gratis och tar endast 30 sekunder
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.