Svar X ABB 1203

Det här priset indikerar att ni varit hemma hos mig och tittat. Jag behöver alla dessa verktyg för att hålla ordning på min trädgård som innehåller allt från små söta rabatter till parkliknande områden med stora träd, buskar, häckar, spaljer, gångar, plattor äng. Jag försöker hålla tomtområdet öppet, men med 20 000 m2 är det mycket att göra och bra och effektiva verktyg en dröm. Har skaffat en del genom åren, men de är ju inte kompatibla och smidigheten med samordning finns inte. Önskar mig en trädgårdsmästare som fixar allt, men har inte råd med den finessen, tyvärr.
 
Svar X ABB1203

Motivering:
Grannen har blivit så jäkla lång och vildvuxen. Barret sticker ut inte bara i toppen utan även vid grenen. Sambon och övriga i området klagar över illaluktande odör dessutom(kan ni skicka med något för bekämpning utav det så vore det toppen). Tydligen kan den föröka sig om man inte klipper till den ordentligt!? Det är nog bäst f*n jag vinner detta monster så jag har någon chans!

Ah juste... granen skulle det ju vara...
 
Svar X
Våren är på gång och jag längtar verkligen efter att få sätta tänderna i min 1000 kvm trädgård. Jag köper en begagnad maskin då och då, men har aldrig råd att köpa nya utan sladd. Det vore underbart för en gisten gammal tantkropp att få nya, fräscha och lätta verktyg när häckar, fruktträd och mycket annat ska tuktas.
 
T
Svar X
Detta kit hade gjort det möjligt att orka ta tag i taggbuskinvasionen som tidigare ägare planterat.
Dessa otyg till buskar som inte går att komma nära utan att man ser ut att va överfallen av en rabiat katt, skulle med glädje få smaka på sågen med det långa skaftet :D
Och så kommer jag sedan åt gräskanten inunder med trimmern i kitet, helt perfekt :)
 
Svaret är ABB1203

Vi har båda buskar, häck och träd som behöver rensas upp så vi inte för massa löv och grenar som trillar ned på garagetak och i poolen. Denna supermaskin har ju allt :) Så hoppas på nu att vi får de snyggt i trädgården....
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej

Svar x

Med en 3000 m2 stor skogstomt på värmdö skött av en 90 årig gumma i många år så förstår du vad denna maskin kan göra för mig
 
X. ABB1203

Vem vill inte få ordning på tomten?
 
Svar: X (ABB1203)

Nyköpt hus med stor trädgård och massa andra utgifter. Trädgårdsintresset finns men inte verktygen. Att vinna dessa fina trädgådsverktyg vore en perfekt påskpresent och överraskning till hela familjen.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
ABB1203 Heter den.
Skulle varit perfekt nu när man ska börja röja pass in för sommar/höstens alla jakter.
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]


För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
 
svar: ABB1203
motivering:
det hade varit som plåster på såret till min son med familj
efter att husköpet gått åt skogen
och de måste renovera för dyra pengar innan de kan flytta in.
De har inte råd med verktyg att ställa i ordning trädgården
men de gärna vill ha det fint till sommaren.
 
Rätt svar är X (ABB1203).

Motivering:
Vi har precis blivit nybliven husägare. Iom. att vi flyttat från lägenhet har vi inte alla redskap sedan tidigare och är något som vi behöver införskaffa oss inför sommarens utmaningar. Då ekonomin inte räcker till att införskaffa allt på direkten får man i dagsläget ta det pö om pö när det blir aktuellt.

Detta redskapset hade varit guld värt för oss, inte bara för ekonomin men också för att vi har en tomt på 1500 kvm med land och häck på ca. 120 m som ska underhållas.

Hur lång tid tar det att klippa 120 m häck med endast en manuell häcksax...? :sweat:
 
Redigerat:
Svar : X ABB1203

Motivering: Under de senaste tre åren har vi lyckats bli med drömhuset , fått två underbara små barn, totalrenoverat köket samt räddat uthuset. Trädgården som har potensial har dock fått stryka på foten år efter år. Med ett sådant fantastiskt kit tror jag vi skulle kunna spara många av de där minutrarna man som småbarnsförälder ständigt jagar och samtidigt avstyra en miserabel framtid för vår trädgård!
 
Svar: X

Äntligen kom vi till skott och anlitade en trädgårdsmästare för att fräscha till och göra fint i rabatt, på gräsmatta, i buskar och runt staket ... men det blev inget vidare med det.

Visserligen blev växterna nya, men resultatet – och salig blandning och oordning – verkligen katastrofalt.
Trädgårds”mästaren" visade sig vara en riktig pajas, och klantade sig fatalt.

Troligen helt utan utbildning, med knapphändiga kunskaper – inte ens någon fantasi. Mycket värre än så här kunde det ju knappast bli.

Han fick gå utan betalning, tack och adjö. Och här står vi nu med detta hemska inslag i vår utemiljö.

Min käre sambo skulle kunna fixa jobbet galant, men då behövs verktyg, så denna vinst vore helt enkelt briljant!

Ett multiverktyg med fantastisk kvalitet … då är det ingen risk att vi på trädgårdsmästareutmaningar i framtiden går bet!

Med EGO Power, ska vi nog bli nöjda med våra nya flowers!
 
Rätt svar är X.
Detta kit hade varit perfekt nu till första trädgården, mycket som ska inhandlas. Hade även passat extra bra nu när sambon fyller år nästa vecka.
 
Svar : X ABB1203

Genom åren har jag agerat hustomte åt de äldre på gatan, det är ett jobb man gör med hjärtat och en liten tanke på att det man gör kommer igen.
Det är en värmande känsla att få hjälpa till och se deras oro övergå i tacksamhet, allt för en kaffe o fika.
Men åren av bruk har satt sina spår och nu när det är dags att handla nya verktyg känns det tungt, speciellt eftersom alla mina tre verktyg för att beskära och röja behöver ersättas samtidigt.

Skulle jag vinna denna fina verktygskombination hade om inte annat min oro lättat, att säkra upp verktyg för våra gröna trädgårdar och gemensamma häckar hade verkligen uppskattats.
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.