Svaret är X ABB1203
 
Svar X
Jag har just påbörjat planering av utbyggnad av min sommarstuga på Öland till min alldeles egna pensionärsbostad, för här på solens och vindarnas ö vill jag alltid vara! Även naturtomten behöver lite kärlek och vad vore inte bättre än lite hjälp på traven med det perfekta verktyget?
Mvh Pia
 
ABB1203 är svaret

Vi har en stor villatomt som delvis täcks av skogsaktig grönska. Kommer ingenstans med blomsterverktyg och är i behov av något seriöst av god kvalitet för att hantera alla träd och buskar!
 
Svar: X (ABB1203)

Hade kommit bra till användning nu när vi ska börja renoveringen av vårt nya hus och trädgård.
Där finns det både en stor granhäck och alldeles för många äppleträd som behöver fixas till.
 
Svar: X. ABB1203

Det är nu dags att ta nästa kliv för att sänka min miljöpåverkan, och helt sluta använda bensindrivna verktyg i trädgården. Förutom miljövinsten så kommer även grannarna att skonas på lördagsmorgnar, då de är så mycket tystare än mina gamla maskiner. De kan lugnt sova vidare även när jag vaknat rastlös och full av lust att göra något i trädgården.
 
Svaret är X ABB1203

Vi försöker bli så fossilfria vi kan. Allt är utbytt utom grästrimmer och motorsåg. Med den här skulle vi kunna bli helt bensin/dieselfria i vår familj vilket vi hade tyckt vore fantastiskt!
 
svaret är X. ABB1203


EGO Multiverktygspaket är verktygen utan sladdtrassel som gör jobbet i en hopplöst övervuxen trädgård.;)
 
Svaret är X: ABB1203.

Motivering: Nybliven husägare på 1½ hektar tomt, tro sjutton jag behöver ett multiverktyg för att vinna över ogräset och och buskagens onda makter!
 
Svaret är: X ABB1203,

Motivering:
Jag och min fru gifte oss OCH flyttade in i vårt första hus i somras. Giftermålet var planerat, huset var inte på tapeten - Men så som det ter sig blev vi förälskade i tomten och huset så vi slog två flugor i en smäll!

Nu har vi 3000 m2 tomt att ta hand om med äppelträd och granhäck, men inga verktyg att förverkliga vår dröm med. Med dessa verktyg skulle vi kunna göra så fint och verkligen arbeta fram den drömträdgård som vi båda vill ha!

Mvh
Oliver
 
Svar: X. ABB1203

När vi köpte vårt nuvarande hus så ingick det en "häck". Mina planer initialt var att denna skulle "bytas ut", men har fått vika mig då frugan älskar den. Häcken i fråga är en massiv hagtornshäck ca 1.6 meter hög och 1 meter djup, samt en portal som är ca 3 meter hög. Många svordomar har uttalats under åren då denna skall klippas, och det slutar alltid med att häcken vinner och jag går därifrån med mängder med stick och skärsår. Hade varit underbart att kunna frisera denna skapelse på lite distans.
 
Svar X
Vi har en lång infart där grannarnas häckar brer ut sig. Det är trångt. Jag skall erbjuda grannarna att låna maskinerna annars får jag väl ta tag i det själv.
 
Svar X
Jag borde vinna för att alla trädgårdsmaskiner vi tog över från förra ägaren står det Black & Decker och Bruksbo på... Och de har sladd.
 
Svar : X. ABB1203

Som alla andra, nybliven husägare så behöver bygga på med maskinpark. så varför inte hoppa med i tävlingen lixom.
 
Hej, svaret är X

Min motivation är att jag bor i ett torp i skogen och gläntan där det står är dels rätt stor (ca 7000 kvm) och den börjar dessutom slya igen. Skulle verkligen behöva en röjsåg för att ta hand om allt sly som börjar sticka upp. Vill ju inte att det växer igen ..
Att det sedan är ett multi-tool är ju bara en bonus. Älskar smarta saker

Hälsningar Ola
 
  • Utsikt från ett torp med en stor glänta, en växande sly och ett växthus under en klar himmel.
Svaret är X: ABB1203.

Motiveringen: jag har hört att en bild säger mer än tusen ord.
Och ja... det är faktiskt en trädgård någon stans därunder vi måste bara röjja fram den.
 
  • Övervuxen trädgård med träd och buskar framför en svart uthusbyggnad, behöver röjas.
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.