Svar x

Får upp en tydlig bild där man både kan klippa häck mm. med detta ljudlösa multiverktyg samtidigt som dottern sover djup i barnvagnen bredvid. Helt underbart!

Mvh Daniel
 
Svaret är X ABB1203

Älskar att hålla på i trädgården och det skulle bli ännu roligare med denna multitalang.
Den skulle gå varm särskilt när även grannarna lär få upp ögonen för den och vill provlåna.
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Svar: ABB1203
Med en naturtomt som stegvis håller på att förvandlas till någorlunda "gräsmatta" hade dessa varit toppen att arbeta med!
 
S
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Hej! Svaret är x ABB 1203,
Jag behöver en solstråle i min tillvaro, efter att blivit änka för enbart 2 månader sedan.Men önskar inte bara till mig utan till vår son som även han förlorade sin älskade far. Han har en fin trädgård som måste skötas om så varför inte ge den till honom det, ett allt i allo multiverktyg vore toppen! Det skulle lysa både min och hans tillvaro.:cool:
 
Svaret är X. ABB1203

Vi har en stor tomt med både staket och häck, detta verktyg skulle verkligen underlätta att hålla gräs och buskar i schack.
 
Svar: X (ABB1203)


Om ni ger den till mig kommer mina grannar vilja ha en också tror jag.
 
Svar: X. ABB1203

Jag har köpt ett öde hus denna vecka. Den har stått öde ca 20år och den har en tomt på ca 3000kvadratmeter. Med hjälp av detta multiverktyg så kan jag få till en fin trädgård redan i sommar utan att behöva störa grannarna med olika bensindrivna maskiner.
 
Svar: X ABB 1203

Nytt hus, dödsbo, med 4000 kvm tomt. Tidigare en mycket fin och välskött trädgård, som tyvärr hann förfalla och växa igen under tidigare ägarnas sjukdom. Jag vill få fram den fina trädgård det en gång var! Men, mina leder är inte vad de borde vara, så nya, fräscha, batteridrivna verktyg vore en mycket bra början på mina mödor!
 
Svaret är X, ABB1203.

Nybliven ägare till ett sommarhus som i våra ögon är vårt drömhus. Med 2 barn och hund så har jag inte allt för mycket tid eller pengar för verktyg. Tomten har varit eftersatt då tidigare ägaren inte var där på tio år. De lämnade en massa verktyg men i stort sett varenda ett är endera helt utslitet eller har kärvar ihop efter att ha legat i ett förråd i tio-femton år utan att någon har använt dem. Just nu går i stort sett all tid åt att försöka få igång och fixa de här gamla verktygen i stället för att göra det som behövs, dvs röja.

En kombinationsenhet som detta skulle vara perfekt för oss då vi då har allt vi behöver samtidigt som den är batteridriven så att barnen får behålla hörseln. En win/win.
 
En schysst häck hade suttit som en smäck!:seenoevil:
Om jag vinner lär det inte dröja innan jag börjar röja.:devilish:
klippa, trimma och beskär gör man utan besvär, med detta gevär!:strong:
Jag kommer bli som en grön frisör, ingen fattar hur jag gör! :surprised:
Alla växter behöver lite ans, men utan bra grejor har jag ingen chans!:love:

/ Malin
Svaret är : ABB1203
 
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]

För att få full kontroll över buskar, häckar och gräs krävs en rad olika verktyg. Men inte om du köper ett multiverktyspaket, då fungerar samma motorenhet med flera tillbehör. Denna veckan har du chans att vinna EGO multiverktygspaket EGO Power + multitool MHSC2000E som innehåller både röjsåg, häcksax, stångsåg, grästrimmer och tillhörande nödvändiga prylar såsom 56-voltsbatteri på 4 Ah, laddare, sele och självklart motorenheten som de olika tillbehören monteras på.

Totalt värde cirka: 11 500 kronor

Så här tävlar du:
Allt du behöver göra är att svara på en fråga samt motivera varför just du borde vinna.

Fråga: Vad heter röjsågsklingan som ingår i kitet?
Svaret hittar du här: [länk]

1. EGO1203
X. ABB1203
2. ABB1500

Posta ditt svar och din motivering i den här tråden. Vinnaren utses fredag 22 mars.

OBS: Vi förbehåller oss rätten att utse en ny vinnare om vinnaren ej kunnat nås före fredagen 2 veckor efter det att den dragits.

-----------------------------------------------
Eventuell vinstskatt betalas av vinnaren.

Vinsten skickas till vinnaren direkt från Flex Scandinavia. Meddela i den här tråden när vinsten har anlänt hem till dig, så att vi har koll på logistiken.

Vi tackar Flex Scandinavia för att de sponsrar den här tävlingen.
Med dessa verktig jag kan göra min trädgård finare en granens trädgård!
Svaret är ABB 1203
 
S
Svaret är X ABB1203

Som relativt nybliven husägare (1.5år) så har huset fått prioritet men nu är det äntligen dags för trädgården. Har ett område på 500 kvm som är fullt av sly och träd som ska rensas upp. Hade varit guld värt att slippa stå med en slö såg och rensa upp den ytan.
Att få ett riktigt bra multiverktyg hade gjort livet så mycket enklare och arbetet hade t.o.m blivit roligt när man har en bra maskin med massa olika funktioner att testa. (y)
 
A
Elina Blom Westergren Elina Blom Westergren skrev:
Vinn multiverktyget som sköter om hela din gröna trädgård

[bild]
Svar: X, ABB1203.

Motivering:
Det här med hus och trädgård har varit mest min idé. Min sambo står nu och karvar grenar med en rostig sekatör och hackar i en trästock med en stackars fogsvans. Biologlönen räcker inte till för en ändamålsenlig maskinpark, och det dåliga samvetet växer. Hjälp mig (läs hjälp min sambo).
 
Rätt svar: ABB1203
Jag skulle verkligen behöva detta kittet så jag kan röja upp utanför min tomt. Är egentligen inte min tomt utan kommunens, men de bryr sig tyvärr inte om den alls. Totalt övervuxet med snår och buskar. Inte alls lockande att låta dottern springa ut där och leka. Låt mig hjälpa min dotter :)
 
Röjsågsklingan är ABB1203, dvs alternativ B.

Vi är två innerstadsbor som nyligen skaffat sommarstuga. En lättskött tomt med bara en liten gräsmatta (snarare mossmatta), den skulle till och med vi klara av, så att vi inte skulle behöva skämmas inför grannarna. Men nu visade det sig att den stora häcken mot grannen till inte alls tillhör grannen, utan den tillhör till oss - och den behöver omvårdnad redan i sommar.

Med multiverktygspaketet från EGO är det mycket möjligt att till och med jag skulle kunna få ordning på häcken! Och då skulle vi slippa skämmas inför grannarna (som alla har det väldigt prydlig och välsköttt)!
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.