Hej,

Sitter försöker komma fram till vilket massagebadkar jag ska köpa till badrummet vi håller på att renovera.

Kikade rumt på lite olika sidor och kan konstatera att ett bra sådant verkar ligga på ca 30’ och uppåt.
Då snubblade jag över hemfint.se och deras sortiment från Nordamist. Det är ingen sida eller fabrikat jag har hört talas om tidigar och undrar därför om någon har erfarenhet av deras badrumssortiment i allmänhet och deras bubbelbadkar i synnerhet?
Tar tacksamt emot all info ni sitter inne på om de båda förtagen.

Är förövrigt detta badkar jag kikar på:
https://www.hemfint.se/badkar-rektangular-for-inbyggnad-space-line-djup-48cm
(Tror ni förresten det går att bygga in?)
 
S Sunobedaks skrev:
Hej,

Sitter försöker komma fram till vilket massagebadkar jag ska köpa till badrummet vi håller på att renovera.

Kikade rumt på lite olika sidor och kan konstatera att ett bra sådant verkar ligga på ca 30’ och uppåt.
Då snubblade jag över hemfint.se och deras sortiment från Nordamist. Det är ingen sida eller fabrikat jag har hört talas om tidigar och undrar därför om någon har erfarenhet av deras badrumssortiment i allmänhet och deras bubbelbadkar i synnerhet?
Tar tacksamt emot all info ni sitter inne på om de båda förtagen.

Är förövrigt detta badkar jag kikar på:
[länk]
(Tror ni förresten det går att bygga in?)
Hur gick det?
Vi har också tittat på ett badkar hos dem som passar våra mått.
Ingen av dom mer kända dyrare märkena har den storlek som vi önskar.
Just nu står det mellan Sparköp och Hemfint (Sparköp verkar ha mer missnöjda kunder).
 
Om du söker lite här på forumet, så hittar du en hel del negativa inlägg om hemfint. Känns kanske inte som den mest pålitliga leverantören.
 
T Thaijena skrev:
Hur gick det?
Vi har också tittat på ett badkar hos dem som passar våra mått.
Ingen av dom mer kända dyrare märkena har den storlek som vi önskar.
Just nu står det mellan Sparköp och Hemfint (Sparköp verkar ha mer missnöjda kunder).
Hej,

Har faktiskt inte blivit något badkar för oss än. Hela projektet har gått lite i stå, men är tänkt att tas upp igen nu framåt vårkanten så om du verkligen beställer något därifrån får du gärna dela med dig!
 
Har målat våtrumstapet flera gånger, men det behövs en särskild färg som fäster på den feta plasten.
Räkna inte med att fuktspärren blir bättre än vad underliggande matta redan har.
 
  • Gilla
Pergottfrid
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.