V
Ser fint ut,bara att flytta in. :crysmile:
 
  • Gilla
artesuave
  • Laddar…
Bronken
Huu, varför inte bara skriva "en tomt med rivningskåk" istället för att försöka marknadsföra denna drömkåk med massa bilder.
 
  • Gilla
kettu
  • Laddar…
Oj då, är det nån/nåt som dött på köksgolvet :surprised:
 
Påminner om ett hus på exekutiv auktion vi kolla på för länge sen. Där hade det bott en (tjuv)jägare som lämnade kåken med flera frysar fulla med kött. Sen hade elbolaget stängt av strömmen... Det luktade fördjävligt i hela huset och framför frysskåpen var det stora mörka fläckar på golvet med nån obeskrivlig sörja.
 
  • Gilla
FreddruS och 1 till
  • Laddar…
Intressant att de beskriver det som vattenburen värme mtp att det sitter el-element bredvid alla vattenelement så var det nog rätt länge sedan vattenburen värme i det huset.
 
Vattenburen takvärme ser det ut att ha varit i några av rummen... :rofl:
 
Hus för pyromanen.. :rofl:
 
Skåpluckorna i köket och trappräcket såg ju ut att vara i bra skick.
 
  • Gilla
  • Haha
Maria T och 1 till
  • Laddar…
Det enda som jag ser som bekymmersamt är takläckaget...... men det ser verkligt illa ut.
 
  • Haha
  • Gilla
dajaskazal och 1 till
  • Laddar…
Haha utgångsbud 100kr, lite färg och spackel så blir det där som nytt :crysmile:
 
Dom borde väl åtminstone målat allt vitt innan fotograferingen?
 
  • Gilla
guggen
  • Laddar…
lopec
Vilken dröm.

Köpa för 20 000, renovera för 1mille, sälja för 250 000 ...
 
  • Gilla
  • Haha
guggen och 8 till
  • Laddar…
H heimlaga skrev:
Det enda som jag ser som bekymmersamt är takläckaget...... men det ser verkligt illa ut.
Håller med. Är taket inte tätt så går det illa fort. Att det ser rätt skräpigt ut av alla rivningsinsatser är ett mindre problem.
 
Jag får lite ont i magen av allt arbete jag ser. Men på plussidan: Tre cyklar är ju inte helt fel.
 
  • Gilla
mortirolo
  • Laddar…
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.