Hej,

Jag undrar om det finns någon som byggt fritidshus med byggmax somme 60 kvm? Jag har googlat runt för att hitta en bild på ett färdigtbyggt, men inte hittat något. Finns det någon som har erfarenhet eller har bild på det?
 
B
Funderade också på det men insåg att man fick mer för pengarna hos olika modultillverkare som Lundqvist, Lövånger och CA Boden. Mitt tips är att kika där även om det inte svarade på din fråga.
 
Elle varför inte bara "sno ritningen" :)
 
  • Gilla
En apelsin
  • Laddar…
Tack för svar! Finns det möjlighet att köpa bara en stomme hos de tillverkarna? Jag är sugen på att köpa fönster, panel, tak och isolering med lite fler val.
 
B
Du kan nog göra fler tillval än vad som syns på sidan. Hade nog skrivit ner mina önskemål och bett om offert så får du koll på priser rätt snabbt.
 
  • Gilla
En apelsin
  • Laddar…
T TheGame skrev:
Elle varför inte bara "sno ritningen" :)
Känner att det blir rätt mycket mer jobb då.... Skönt med bara lite mer känsla av att bygga en Ikea möbel, i vart fall vad det gäller bärande delar.
 
B bibliotekarien skrev:
Du kan nog göra fler tillval än vad som syns på sidan. Hade nog skrivit ner mina önskemål och bett om offert så får du koll på priser rätt snabbt.
Jag ska höra av mig och höra! Jag tänkte mest att stommen är det mest komplexa vad det gäller konstuktion. Vad det gåller tak, panel, fönster och dörrar är det lättare att leta låga priser så länge det är standardmått...
 
Vi vill skicka notiser för ämnen du bevakar och händelser som berör dig.